• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • skt1982

Tack! Vilken v är du i?

Jag har haft rätt tuffa graviditeter så blir väl massa dr besök och annat.

Sambons dotter har även ett handikapp dandy walker syndrom - men vi kör på!

• PrinsessanNova13

Är det nån klok människa som kan svara på,eller har en aning om varför jag sväller så förbannat?
    Är varm,svettas som en tok bara jag tar i dammsugaren eller plockar i och ur diskmaskinen....ansiktet hettar,fingrarna blir som korvar,fotlederna sväller om jag står och går för mycket....alltså jag är till och med svullen i ansiktet !
    Ser ut som om jag har gått upp flera kg !
    Hemma går jag i trosor och t-shirt för att jag är såå varm !

• skt1982
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-22 13:15:28 följande:

Är det nån klok människa som kan svara på,eller har en aning om varför jag sväller så förbannat?
    Är varm,svettas som en tok bara jag tar i dammsugaren eller plockar i och ur diskmaskinen....ansiktet hettar,fingrarna blir som korvar,fotlederna sväller om jag står och går för mycket....alltså jag är till och med svullen i ansiktet !

Jag har samma.... Bastu....
  • bebba83

Känner igen mig med svällandet! Fötterna värker på kvällen och svullnar så kan knappt gå på dom å förlovnings ringen får ja snart ta av. Ska ner å köpa mammabyxor nu för ja får inte på mig mina jeans längre .. ha ha ha börjar bra detta :)
  • mahilda

Jag plussade jättesvagt i morse! Är lite tidigt egentligen men jag är för otålig för att vänta. Ska göra ett till i morgon och hoppas verkligen det blir plus igen så det inte är någon inbillning :) I så fall kommer jag ha bf runt 4 januari så ganska i närheten av dig :) 

• Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-22 13:09:59 följande:
    Pyret 85 har du varit in? Eller är det jag som missuppfattar nu :P
    Ja alltså jag var hos privat gyn för att utreda varför jag haft upprepade missfall men tror att dom missförstått mig helt. Men slutar denna graviditeten också i missfall så kommer jag boka hos en annan vårdinstans. Men får iaf ett vul om tre veckor igen vilket känns bra. Nu ska jag försöka njuta av graviditeten och hoppas att allt går vägen denna gången.
  • Pyret 85

Jag kan känna mig nästan lite febrig emellanåt och min temp är mkt högre än vanligt. Däremot så fryser jag som tusan om fötterna jätteofta nu och det brukar jag aldrig göra annars.
  • bebba83
    Pyret 85 skrev 2015-04-22 16:43:26 följande:
    Ja alltså jag var hos privat gyn för att utreda varför jag haft upprepade missfall men tror att dom missförstått mig helt. Men slutar denna graviditeten också i missfall så kommer jag boka hos en annan vårdinstans. Men får iaf ett vul om tre veckor igen vilket känns bra. Nu ska jag försöka njuta av graviditeten och hoppas att allt går vägen denna gången.
    Tog dom några prover och så på er inför utredningen???
  • anabana

Nu har jag ringt och skrivit in mig på Curakliniken! Har fått tid för första besöket och även för ul senare i juni. Känns lite mer verkligt nu! ???? hoppas nu att pyret vill stanna kvar!

• Pyret 85
    bebba83 skrev 2015-04-22 17:39:06 följande:
    Tog dom några prover och så på er inför utredningen???
    Nä alltså allt hon gjorde va ett vul. Jag hade ändå berättat allt på telefon innan men nä. Tar det någon annanstans om det blir fler mf. Men nu försöker jag fokusera på annat. Hon verkade dessutom knappt tro att jag är gravid på nytt utan sa typ att pos gravtest kan vara sen missfallet. Men jag sa till henne att gravtestet visat negativt efter sista mf. Men hon sa att jag är välkommen för nytt vul om tre veckor.
Svar på tråden BF december 2015 :-)