• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2015-04-23 16:50:15 följande:
    Jag jobbar som undersköterska så utsätts också för väldigt många otrevliga lukter.. Senast idag så var jag sjukt nära på att kräkas under en undersökning där det luktade väldigt illa..
    Menar förstås Ingrepp, inte undersökning.. :)
  • bebba83
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-23 16:50:39 följande:

Funkar det bra med natt trots graviditet :) Är det pga graviditeten som du är sjukskriven 50% ?

Förra veckan fick ja gå hem mitt i natten när ja började spy och kallsvettas så nu har ja vart hemma en vecka.... så får se hur de går nästa vecka :/ ja jag mår illa å dr ville inte att ja skulle lyfta så mkt nu då ja haft flera missfall innan så en månad blir de lite manana manana. . Har inte bestämt än om ja ska jobba natt 50% eller dag.... hur går de för dig? Förutom spyan då? :) gud din stackare!!! Jobbar du på sjukhus? Jag e på äldreboende...
  • Pyret 85
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-23 16:49:54 följande:
    Åh jisses :-O ;)
    Hur orkar du hahaha ! Jag brukar hamna i förlamande trötthet några veckor in i graviditeten och skulle jag jobba på dagis hade jag avlidit :-O :)
    Alltså det bästa på hela dagen är ju när man ska vila med barnen. slumrat till några minuter två gånger denna veckan och det brukar inte hända. Kan ju vara för att jag vaknar kl.4 varje morgon nu för tiden och inte kan somna om.
  • Lyckligajag

Min sambos andedräkt har börjat lukta skit rent ut sagt, måste va luktsinnet som spökar för mig! Jag jobbar som vårdbiträde på ett korttidsboende på ett äldrehem, har jobb september ut så blir lagom att gå hemma tills bebis kommer då :)

• Misshjb

Jag jobbar med fosterhemsplaceringar och är chef vilket kräver att jag alltid måste vara alärt. Jag reser en del inom jobbet som kan vara en påfrestning. Annars är jag glad över att jag inte behöver göra några lyft.

Hur länge har ni tänkt jobba?

• Pyret 85
    Misshjb skrev 2015-04-23 17:36:22 följande:

Jag jobbar med fosterhemsplaceringar och är chef vilket kräver att jag alltid måste vara alärt. Jag reser en del inom jobbet som kan vara en påfrestning. Annars är jag glad över att jag inte behöver göra några lyft.

Hur länge har ni tänkt jobba?

Jag har tänkt jobba så länge som möjligt. Kanske till mitten på december eller något.
  • joss82
    Lyckligajag skrev 2015-04-23 17:22:31 följande:

Min sambos andedräkt har börjat lukta skit rent ut sagt, måste va luktsinnet som spökar för mig! Jag jobbar som vårdbiträde på ett korttidsboende på ett äldrehem, har jobb september ut så blir lagom att gå hemma tills bebis kommer då :)

Det gör min sambos också! Tycker synd om honom när jag håller honom på avstånd ;)
  • sosso08
    Pyret 85 skrev 2015-04-23 17:10:25 följande:
    Alltså det bästa på hela dagen är ju när man ska vila med barnen. slumrat till några minuter två gånger denna veckan och det brukar inte hända. Kan ju vara för att jag vaknar kl.4 varje morgon nu för tiden och inte kan somna om.
    Jobbar också på förskola med de yngsta. Vilan är verkligen det bästa, skulle nog inte klara dagen utan en liten powernap, är så sjukt trött hela tiden ????
  • Beya

Jag jobbar bara 50% men måste ändå lägga mig efter jobbet o då sover jag oftast en timme.Jobbar på kontor

• skt1982

Jag vill jobba så länge det går.. Men brukar börja spy och bli inlagd 5+... Så har jag otur mår jag bra en v till bara... Fasar för att berätta för min chef. Kaos på jobb.. En sagt upp sig, en gått på f-ledigt och redan personalbrist.

Svar på tråden BF december 2015 :-)