BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Funkar det bra med natt trots graviditet :) Är det pga graviditeten som du är sjukskriven 50% ?
Min sambos andedräkt har börjat lukta skit rent ut sagt, måste va luktsinnet som spökar för mig! Jag jobbar som vårdbiträde på ett korttidsboende på ett äldrehem, har jobb september ut så blir lagom att gå hemma tills bebis kommer då :)
Jag jobbar med fosterhemsplaceringar och är chef vilket kräver att jag alltid måste vara alärt. Jag reser en del inom jobbet som kan vara en påfrestning. Annars är jag glad över att jag inte behöver göra några lyft.
Hur länge har ni tänkt jobba?
Jag jobbar med fosterhemsplaceringar och är chef vilket kräver att jag alltid måste vara alärt. Jag reser en del inom jobbet som kan vara en påfrestning. Annars är jag glad över att jag inte behöver göra några lyft.
Hur länge har ni tänkt jobba?
Min sambos andedräkt har börjat lukta skit rent ut sagt, måste va luktsinnet som spökar för mig! Jag jobbar som vårdbiträde på ett korttidsboende på ett äldrehem, har jobb september ut så blir lagom att gå hemma tills bebis kommer då :)
Jag jobbar bara 50% men måste ändå lägga mig efter jobbet o då sover jag oftast en timme.Jobbar på kontor
Jag vill jobba så länge det går.. Men brukar börja spy och bli inlagd 5+... Så har jag otur mår jag bra en v till bara... Fasar för att berätta för min chef. Kaos på jobb.. En sagt upp sig, en gått på f-ledigt och redan personalbrist.