BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Tack alla <3
Som tur är har jag redan barn. Men längtan efter ett till är så himla stort. Speciellt efter vi förlorade vår bebis i vecka 19 flr några månader sen.
Vi får se om jag återkommer. Men just nu känns det som att jag inte kommer göra det. Till alla vill jag säga lycka till. Njut. Våga kontakta vården vid oro. Bättre en gång för mkt än en gång för lite. Lita på er magkänsla så ska ni se att det går bra.
En december / januari bebis är super mysigt ?
Tack alla <3
Som tur är har jag redan barn. Men längtan efter ett till är så himla stort. Speciellt efter vi förlorade vår bebis i vecka 19 flr några månader sen.
Vi får se om jag återkommer. Men just nu känns det som att jag inte kommer göra det. Till alla vill jag säga lycka till. Njut. Våga kontakta vården vid oro. Bättre en gång för mkt än en gång för lite. Lita på er magkänsla så ska ni se att det går bra.
En december / januari bebis är super mysigt ?
Har nu varit på vul och sett lilla mini, allt såg bra ut. Men var i v. 6+0 och det var för tidigt att se hjärtat, ska tillbaka 4/5 för en ny koll. Så håller tummarna att allt ser bra ut då också. Men känner mig betydligt lugnare nu iaf...
Har nu varit på vul och sett lilla mini, allt såg bra ut. Men var i v. 6+0 och det var för tidigt att se hjärtat, ska tillbaka 4/5 för en ny koll. Så håller tummarna att allt ser bra ut då också. Men känner mig betydligt lugnare nu iaf...
Fru gru, lider med dig har också MA och mist ett barn i v 23 för några månader sen. Det är svårt att förstå om man inte varit med om det själv. Jag har inte gett upp hoppet än med lilla som finns hos dig nu. Hoppas att det går bra för dig.
Var med om en olycka igår och fick föras till sjukhus. Hade fått hjärnskakning och slagit i kroppen ordentligt och tyckte mig känna att magen gjorde ont. Fick göra vul och såg ett tickande hjärta. Så härlig känsla.
Har inte skrivit så mycket här utan mest smygläst:) men jag lämnar er nu och önskar er alla lycka till med era graviditeter! Min/vår kommer, av medicinska själ, att avbrytas på måndag. Vi försöker glädjas åt de barn vi redan har och försöker med syskon igen nästa år:)
Har inte skrivit så mycket här utan mest smygläst:) men jag lämnar er nu och önskar er alla lycka till med era graviditeter! Min/vår kommer, av medicinska själ, att avbrytas på måndag. Vi försöker glädjas åt de barn vi redan har och försöker med syskon igen nästa år:)
Okej :) Jag har nog aldrig hört talas om de syndromet.....hur funkar livet? Är det mer komplicerat,missförstå mig rätt,har själv barn med sjukdom som innebär extra läkarbesök osv :)
Ang ärftligheten,är det något ni tänkt kolla under graviditeten? Kan man ta test,se på ul osv?
Mina tidigare graviditeter har inte varit så himla lätta....
Illamåendet från helvetet! Sista graviditeten var det så pass att man trodde att det var tvillingar och tog blodprover i massor för att se hormonhalten och om den var förhöjd skulle jag på tidigt UL
Jag har kräkts och varit däckad första 15 veckorna,resterande tid har inneburit vätska i ben och fötter så jag knappt kunnat gå.....
Än så länge mår jag bra,vilket skrämmer mig lite....väntar på illamående som tecken på att detta ska gå vägen men det kommer inte....förutom att jag kräkts 2 ggr pga dofter :P
Hoppar in här också!
Lite lurad av min kropp då vi trodde vi var i v12, men på vul idag så var jag i ca v6+3 med ett superfint hjärta som slog.
Allt såg bra ut! Ska tillbaka om två veckor igen för ett nytt vul.
Efter MA i juni och Mf i sept och dec 14,så har mensen vart oregelbunden, läkaren trodde kroppen hoppat över en mens men att jag haft ÄL.
Så nu får vi se om min syster blir moster på sin födelsedag eller om mamma blir mormor på sin:)
Jag har efter mina tidigare MA och MF blivit avrådd till träning och sex. Så får vänta till v12 med det, men allt för att inte "orsaka" ett nytt MF.