• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • PrinsessanNova13
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-25 22:20:14 följande:
    Oj, att hjärtat slår så snabbt hela tiden låter inte sunt. Allt behöver ju inte ha med graviditeten att göra. Tycker det låter vettigt att söka sjukvård för om du mår dåligt av det. Kram
    Min tanke också att det kanske inte alls har med graviditeten att göra.....tanken att det skulle kunna vara "oro" över missfall,att jag har ont osv slår mig ibland....men ändå tycker jag inte att jag är speciellt orolig och jag tänker inte ofta på det heller :)

Men som sagt jäkligt jobbigt och hela kroppen börjar bli slö....
  • TessOphira
    skruttan55 skrev 2015-04-25 22:03:38 följande:

Tack för tipset! Jag såg i din blogg att vi ligger nästan på samma dag du och jag. (Jag är 5+2 idag) Är det din första med?

Japp första här :)
  • Lizzie09
    PrinsessanNova13 skrev 2015-04-25 22:19:53 följande:
    Nä jag har inte ringt än,först började jag fundera över blodvärde osv....men jag äter järntabletter och dricker äckel-päckel-saft ;)
    Så jag tror inte att det är de....förra graviditeten hamnade jag på 52 i blodvärde och ilfart till sjukan,så jag har lärt mig en läxa där.

Funderar på om jag ska ringa imorgon,för det stramar och gör väldigt ont i magen också,först var det ensidigt men nu är det hela nedre delen som gör ont....

Helt förlamande trött,jättehungrig hela tiden men ändå inte sugen på någonting förutom vatten!
    Ja det vore nog bra om du ringde imorgon, hellre att man ringer en gång för mycket än en gång för lite! Hoppas det blir bättre snart, kram!
  • Me Is Mommy

Jag fick plus i tisdags, är idag i v 6+2 beräknad 17/12

Detta är mitt 4e och sista barn , är 24 när barnet föds :)

• PrinsessanNova13
    Me Is Mommy skrev 2015-04-26 01:04:33 följande:

Jag fick plus i tisdags, är idag i v 6+2 beräknad 17/12

Detta är mitt 4e och sista barn , är 24 när barnet föds :)

Grattis :)
    Hur gamla är dina andra barn?
  • Elisabeth83

Jag är 32, bor i San Jose, Kalifornien. Har BF 6 December.  (tredje barnet varav 2:a som kommer födas här i USA). 

Älskar mitt sötaste lilla Z!
  • PrinsessanNova13
    Elisabeth83 skrev 2015-04-26 03:28:12 följande:

Jag är 32, bor i San Jose, Kalifornien. Har BF 6 December.  (tredje barnet varav 2:a som kommer födas här i USA). 

Grattis :) Va kul !
    Vid min förra graviditet hade vi en i "gruppen" som också bodde i USA :)
    Hur funkar det hos er,får man betala något eller ingår det som här i Sverige med ultraljud,förlossning/snitt osv ?
Svar på tråden BF december 2015 :-)