• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Pyret 85
    Dakine skrev 2015-04-27 18:47:51 följande:
    Gick super! :) Själv??

php3VLl2P19922.jpg
    Härligt att allt gick bea. Vilken vecka?
  • Pyret 85

Åh jag tycker dagarna sniglar sig fram. Hade velat snabbspola till typ v.12-13 så att man kan slappna av lite mer.

• Honsomvill
    Pyret 85 skrev 2015-04-27 19:15:32 följande:

Åh jag tycker dagarna sniglar sig fram. Hade velat snabbspola till typ v.12-13 så att man kan slappna av lite mer.

Håller med dig om det där med snabbspolningen!

Mina dagar rullar ändå på ganska bra. Försöker att inte tänka på det för mycket utan tar mig fram i delmål.

Har redan klarat ett delmål:

Fick blödningar redan V5 - lite till och från - som sedan slutade i missfall v8 och än så länge har jag inte fått någon blödning vilket känns grymt bra!!

Nästa delmål är att ta mig förbi v8 och sedan självklart v12.
  • PrinsessanNova13
    Pyret 85 skrev 2015-04-27 19:15:32 följande:

Sniglar sig är bara förnamnet :/ !!!
  • Lizzie09

Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)

• Dakine
    Misshjb skrev 2015-04-27 18:57:32 följande:

Vilken fin och tydlig bild. Det måste kännas skönt och släppa oron nu, symptomen kommer att komma och gå :). Var på vul i onsdags för att jag gick hjärnskakning. Då såg vi en liten med tickande hjärta. På måndag ska vi göra ett vul som var inplanerad då är jag i v 8+6 så borde se mer då.

Hur känns det nu efteråt ?

Det känns jätte bra!!
  • Dakine
    Anniiica skrev 2015-04-27 19:02:55 följande:

Vilken fin och tydlig bild.

Frågade dom om du ville ha bilder eller frågade du sj?

Läkaren bara gav mig 3 bilder :)
  • Dakine
    Pyret 85 skrev 2015-04-27 19:14:32 följande:

Härligt att allt gick bea. Vilken vecka?

Enligt mina beräkningar v 8+2 enligt läkaren 7+5
  • BowserSchnauzer
    Lizzie09 skrev 2015-04-27 20:05:16 följande:

Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)

Jag tycker inte magen syns särskilt mycket dagtid men svullnar upp rejält på kvällen (tarmar antar jag). Börjar kännas lite obekvämt att knäppa jeansen ibland dock. 7+2 idag.

Hur tänker ni andra med garderobsanpassning? Jag hoppas kunna klara mig ett tag, till sommaren kan man ju ha mycket klänning och leggings också :)
  • Lizzie09
    BowserSchnauzer skrev 2015-04-27 20:31:10 följande:
    Jag tycker inte magen syns särskilt mycket dagtid men svullnar upp rejält på kvällen (tarmar antar jag). Börjar kännas lite obekvämt att knäppa jeansen ibland dock. 7+2 idag.

Hur tänker ni andra med garderobsanpassning? Jag hoppas kunna klara mig ett tag, till sommaren kan man ju ha mycket klänning och leggings också :)
    Min är svullen dygnet runt och nu går det bara att ha jeansen knäppta kortare stunder, sen sitter det för obehagligt och för tajt.

Jag har redan beställt ett par mammabyxor eftersom jag knappt kan ha mina vanliga, men ska försöka ha de vanliga jeansen så långt det går :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)