BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Åh jag tycker dagarna sniglar sig fram. Hade velat snabbspola till typ v.12-13 så att man kan slappna av lite mer.
Åh jag tycker dagarna sniglar sig fram. Hade velat snabbspola till typ v.12-13 så att man kan slappna av lite mer.
Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)
Vilken fin och tydlig bild. Det måste kännas skönt och släppa oron nu, symptomen kommer att komma och gå :). Var på vul i onsdags för att jag gick hjärnskakning. Då såg vi en liten med tickande hjärta. På måndag ska vi göra ett vul som var inplanerad då är jag i v 8+6 så borde se mer då.
Hur känns det nu efteråt ?
Vilken fin och tydlig bild.
Frågade dom om du ville ha bilder eller frågade du sj?
Härligt att allt gick bea. Vilken vecka?
Alltså jisses vad min mage har vuxit. Den börjar redan bli svår att dölja! Har lite hull på magen sedan innan så det gör att den ser ännu större ut :P Till och med sambon la märke till hur väl den syns, och han brukar aldrig lägga märke till saker och ting :) Supermysigt förstås, men eftersom vi vill vänta 6 veckor till med att berätta för allmänheten så kommer det lite svårt att dölja, speciellt nu när man går mot mer lättklädda tider (familjen får dock veta om 2 veckor ungefär)