• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • TessOphira
    Honsomvill skrev 2015-04-24 15:32:31 följande:

Okej! Hur är allas symtom? Jag har BF 26 december (än så länge), är alltså bara i v5.

Jag känner ibland att det spänner i brösten. Jag är tröttare än vanligt och somnar halv 9 på kvällarna och sen sover jag rätt så dåligt.

Jag går på toa oftare än vanligt, men inte as mycket.

Igår på ICA började jag nästan grina av ingen anledning alls för att sedan börja skratta.

Har molande värk i magen då och då men inga kräkningar..

Känner samma här ungefär och är i v5+2. Mår illa då och då men inga kräkningar. Hungrig mest hela tiden, trött som en gammal björn, sover 8 på kvällen haha. 

Växt och ligamentvärk på nätterna och humörsvängningarna ska vi inte prata om. Började gråta till vänner på tv igår :P 

• frida1991

Jag har varit hos min barnmorska och nej sex kan INTE skada fostret eller ge missfall!

• MillanAhlskog

Åhh får jag hoppa in här. Säkert sist ut av er alla ???? BF 31:a dec å jag hoppas nog lite på att hå över tiden en dag eller två ????????

• Misshjb

Grattis och välkomna nyplussade tjejer.

Jag är extremt trött och vill sova hela tiden. Brösten ömmar något, metallsmak i munnen och illamående till och från. Är i v 7+3.

Gjorde vul i onsdags (på grund av hjärnskakning) och såg tickande hjärta :).

Hur mår ni andra?

• Pyret 85

Jag ligger deckad på soffan med halsfluss inget illamående alls på ett par dagar. Istället har jag ont i ländryggen. Men känner mig inte speciellt gravid. Ska få en kallelse med tid för vul hem.

• skt1982

Jag är bara i v 4+2. Lite ömma bröst och kan dricka litervis med Loka citron... Väldigt varm om nätterna.

Det är allt.

Haft extremt illamående med de andra två. Kommit runt v 5. Hoppas slippa. Blir inlagd med dropp flera ggr och slutade först när barnen va ute :(

• Honsomvill
    skt1982 skrev 2015-04-24 18:57:31 följande:

Någon mer som fått nått speciellt sug efter nått?

Min förra graviditet, när jag fick missfall, skulle jag ha en grapefrukt varje kväll! Haha. Har inte fått något riktigt sug efter något ännu.
  • skt1982
    Honsomvill skrev 2015-04-24 19:06:34 följande:
    Min förra graviditet, när jag fick missfall, skulle jag ha en grapefrukt varje kväll! Haha. Har inte fått något riktigt sug efter något ännu.
    Jag har nog aldrig haft nått sug. Jag hoppas det stannar och illamåendet håller sig väck...

De andra graviditeterna har jag levt på pepsi och dropp. +-0 när barnen varit ute
Svar på tråden BF december 2015 :-)