• Knasbollen81

BF december 2015 :-)

Några med BF december 2015 som vill följas åt?!

Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12

• Svar på tråden BF december 2015 :-)
  • Anniiica

Jag mår fruktansvärt illa dagarna igenom men spyr inte.

Stora och ömma bröst, och typ växtvärk eller något i nedre delen av magen.

I början åt jag cocktailtomater i mängder, kan få små sug efter apelsin och kiwi då och då.

• MillanAhlskog

Jag mår illa och är extremt trött. Har en dotter (1 år och 7 mån) som är mer vild än tam och en sambo som är bonde på fritiden, så jaa det ska bli skoj å se hur jag ska överleva denna trötthet ????

• Beya

Inget speciellt sugen men det hade jag inte förra gången heller. Mår bara illa om jag inte äter väldigt regelbundet. Just nu är mina symptom bara trötthet o mina ömma bröst som redan ökat en storlek.

Välkomna ni nya

• Beya

Förresten har ert underliv ändrat färg? med min son blev det lite blåaktigt(ursäkta om det blir för mycket info) läste i appen för någon vecka sedan att färgen brukar ha ändrats vid det här laget till blåaktigt/ violett men det har det inte på mig.

• Anniiica

Vad använder ni för app/appar?

Några bra tips?

Jag har gravidapp och ovia pregnancy.

• skt1982
    Anniiica skrev 2015-04-24 19:48:03 följande:

Några bra tips?

Använder med gravidapp. Och hänger här alldeles för mkt...

Jobb inatt. Blir tufft att hålla sig vaken..
  • Lizzie09
    Anniiica skrev 2015-04-24 19:48:03 följande:

Några bra tips?

Jag har gravidapp, Liberoklubben och Gravidguiden från familjeliv.se :)
  • skt1982

Har ni några idéer om hur man på ett roligt sätt berättar att man är gravid för de övriga barnen och släktingar? :)

• Dakine

Går in i v 9 imorgon. Känner ingenting nu förutom väldigt ömma bröst. Ibland om jag vrider mig snabbt eller ställer mig upp hastigt kan det dra i sidan i nedre delen av magen.

Från v 6-v8 mådde jag illa hela dagarna igenom men kräktes inte. Känt mest molande växtvärk just i början, nu ingenting. Inte spec trött heller, vilket jag var väldigt mycket med sonen!!

Fryser ofta, men svettas typ samtidigt. Är jätte orolig att det ska vara något fel. Någon mer i v 9 här som inte känner några symtom & som känt förut??

När vi berättade för familjen var det påsk. Vi hade fotat sonen med en tröja "världens bästa storebror" och satt fotot i ett påsk ägg :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)