BF december 2015 :-)
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Några med BF december 2015 som vill följas åt?!
Jag plussade igår och hat enligt egna beräkningar BF 5/12
Jag mår fruktansvärt illa dagarna igenom men spyr inte.
Stora och ömma bröst, och typ växtvärk eller något i nedre delen av magen.
I början åt jag cocktailtomater i mängder, kan få små sug efter apelsin och kiwi då och då.
Jag mår illa och är extremt trött. Har en dotter (1 år och 7 mån) som är mer vild än tam och en sambo som är bonde på fritiden, så jaa det ska bli skoj å se hur jag ska överleva denna trötthet ????
Inget speciellt sugen men det hade jag inte förra gången heller. Mår bara illa om jag inte äter väldigt regelbundet. Just nu är mina symptom bara trötthet o mina ömma bröst som redan ökat en storlek.
Välkomna ni nya
Förresten har ert underliv ändrat färg? med min son blev det lite blåaktigt(ursäkta om det blir för mycket info) läste i appen för någon vecka sedan att färgen brukar ha ändrats vid det här laget till blåaktigt/ violett men det har det inte på mig.
Vad använder ni för app/appar?
Några bra tips?
Jag har gravidapp och ovia pregnancy.
Några bra tips?
Några bra tips?
Har ni några idéer om hur man på ett roligt sätt berättar att man är gravid för de övriga barnen och släktingar? :)
Jag är bara lite tröttare och lite mer hungrig. Annars mår jag prima :)
Går in i v 9 imorgon. Känner ingenting nu förutom väldigt ömma bröst. Ibland om jag vrider mig snabbt eller ställer mig upp hastigt kan det dra i sidan i nedre delen av magen.
Från v 6-v8 mådde jag illa hela dagarna igenom men kräktes inte. Känt mest molande växtvärk just i början, nu ingenting. Inte spec trött heller, vilket jag var väldigt mycket med sonen!!
Fryser ofta, men svettas typ samtidigt. Är jätte orolig att det ska vara något fel. Någon mer i v 9 här som inte känner några symtom & som känt förut??
När vi berättade för familjen var det påsk. Vi hade fotat sonen med en tröja "världens bästa storebror" och satt fotot i ett påsk ägg :)