FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Hur går det för er? Ni som plussat, vad händer? Har ni fått tid till tidigt UL? Ni som ruvar, hur får ni dagarna att gå :/ Ni andra, hur ser det ut för er? Vilka skall göra FET/ ny ivf till hösten och vart går ni?
Kram till er alla kämpar!
Hur går det för er? Ni som plussat, vad händer? Har ni fått tid till tidigt UL? Ni som ruvar, hur får ni dagarna att gå :/ Ni andra, hur ser det ut för er? Vilka skall göra FET/ ny ivf till hösten och vart går ni?
Hej, vill önska alla ett stort lycka till och en trevlig sommar! Själv skall jag försöka njuta så gott de bara går. Hoppar ur tråden och hoppar in i nån juli/augusti tråd.kram
Nickasworld.blogg.se
Går in i v.8 idag. Varit på 2 VUL pga blödningar, kramper och ökad missfallsrisk. Nästa VUL 3 juli. Kan bara hoppas på det bästa!
Hur mår du?
Jag var på vul förra veckan vecka 9 allt såg bra ut och vi är nu utskrivna från fertiliteten! Skrämmande men också väldigt spännande