FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Linda8110 - det lät segt.. Har det lugnat ner sig sen igår? Hoppas att allt fortfarande ser bra ut!
Jag känner mig ganska hängig - sov dåligt. Är inte riktigt som vanlig mens än, men färskt blod varje gång jag går på toa och mensvärk, även om det är mindre än igår.
Linda8110 - förstår det..! Och jag förstår verkligen att du inte vill ge upp hoppet<3
Vet inte om det finns så mycket att kolla så här tidigt..? "RD14" med blastocyst.
Är i chock! Är gravid ändå! Var helt säker på att jag inte var det. Man ska inte testa före td! Kram
Är i chock! Är gravid ändå! Var helt säker på att jag inte var det. Man ska inte testa före td! Kram
Linda8110 - förstår det..! Och jag förstår verkligen att du inte vill ge upp hoppet<3
Vet inte om det finns så mycket att kolla så här tidigt..? "RD14" med blastocyst.
Idis90 - vad kul, stort grattis!!
Tack tjejer! <3
Testade i söndags på rd 9, blastocyst.Helt blankt. Grät hela dagen igår. Tog ett test iaf som visade supersvagt så vågade inte alls tro på det. Och nu imorse testade jag digitalt och då stod det gravid. Det stod gravid 1-2, borde det inte vara 2-3? Har td på torsdag. Trodde verkligen att jag inte kunde bli gravid.
Linda8110 - nä det skulle jag inte säga, knappt nåt på trosskyddet men några droppar när jag sitter på toa och när jag torkar mig. Och bara blod, inga klumpar/slem. Men bekant mensvärkskänsla - inte alls samma som förut när allt kändes bra.