• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Idis90

Tack tjejer <3 går inte så bra att jobba idag. Går iväg o gråter hela tiden. Grät hela natten så ögonlocken är alldeles uppsvällda. Ska in på Gyn imorgon o se om hcgn har sjunkit sen igår.

Semlan, neej:( det behöver inte vara kört för dig. verkar vara vanligt att få småblödningar. när var det du hade bim? Kram

• Linda8110
    Idis90 skrev 2015-06-30 11:59:31 följande:

Tack tjejer <3 går inte så bra att jobba idag. Går iväg o gråter hela tiden. Grät hela natten så ögonlocken är alldeles uppsvällda. Ska in på Gyn imorgon o se om hcgn har sjunkit sen igår.

Semlan, neej:( det behöver inte vara kört för dig. verkar vara vanligt att få småblödningar. när var det du hade bim? Kram

Gå hem <3 Det är ok i detta läge! Kram
  • Idis90
    sanla skrev 2015-06-30 11:59:27 följande:

Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)

Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..

Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..

Ledsen för er andra med!

Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!

Skickar dig en kram<3
  • Linda8110

Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
    Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..

Ledsen för er andra med!

Så ledsen för er skull... Detta är en kamp så svår och ansträngande så det är otroligt att vi orkar vidare.

Tack för din tanke! Var på gyn idag och tittade, det såg bra ut. Kram
  • Linda8110
    Semlan1988 skrev 2015-06-30 09:44:44 följande:
    Fyyyyyy så jävla orättvist det är!!!!!!!! Massa styrkekramar till dig <3 <3

Det verkar tyvärr som att det håller på att skita sig här med... Mensvärk sedan igår och idag på RD 10 vaknade jag med brun/rosa flytningar :(
    Tänk på mig! Blodiga flytningar behöver inte vara någon fara.
  • helnil_

Beklagar verkligen :(

Idis90 skrev 2015-06-30 09:08:03 följande:

Har fått missfall. Så ledsen

• helnil_

Jag tycker också att du ska gå hem! Förstår verkligen hur ledsen och uppgiven du känner dig. Kram

Idis90 skrev 2015-06-30 11:59:31 följande:

• helnil_

Vad konstigt. Har du pratat med kliniken? Styrkekramar till dig

Ledsen för er andra med!

• helnil_

:( det behöver dock inte betyda det, många som har lite blödningar! Hoppas allt är lugnt, håller tummarna!

Semlan1988 skrev 2015-06-30 09:44:44 följande:

Fyyyyyy så jävla orättvist det är!!!!!!!! Massa styrkekramar till dig <3 <3

Det verkar tyvärr som att det håller på att skita sig här med... Mensvärk sedan igår och idag på RD 10 vaknade jag med brun/rosa flytningar :(

• sanla
    helnil_ skrev 2015-06-30 14:30:57 följande:

Vad konstigt. Har du pratat med kliniken? Styrkekramar till dig

Ja, de kunde inte säga vad det var och ville ändå att jag skulle testa på testdag.
    Jag frågade om de sett det här tidigare och svaret var från kliniken "vi har typ sett det mesta"
    Ok om det blev negativt, men vill inte att kroppen ska krångla med..
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj