FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Tack tjejer <3 går inte så bra att jobba idag. Går iväg o gråter hela tiden. Grät hela natten så ögonlocken är alldeles uppsvällda. Ska in på Gyn imorgon o se om hcgn har sjunkit sen igår.
Semlan, neej:( det behöver inte vara kört för dig. verkar vara vanligt att få småblödningar. när var det du hade bim? Kram
Tack tjejer <3 går inte så bra att jobba idag. Går iväg o gråter hela tiden. Grät hela natten så ögonlocken är alldeles uppsvällda. Ska in på Gyn imorgon o se om hcgn har sjunkit sen igår.
Semlan, neej:( det behöver inte vara kört för dig. verkar vara vanligt att få småblödningar. när var det du hade bim? Kram
Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..
Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..
Ledsen för er andra med!
Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!
Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..
Ledsen för er andra med!
Beklagar verkligen :(
Har fått missfall. Så ledsen
Jag tycker också att du ska gå hem! Förstår verkligen hur ledsen och uppgiven du känner dig. Kram
Vad konstigt. Har du pratat med kliniken? Styrkekramar till dig
Ledsen för er andra med!
:( det behöver dock inte betyda det, många som har lite blödningar! Hoppas allt är lugnt, håller tummarna!
Fyyyyyy så jävla orättvist det är!!!!!!!! Massa styrkekramar till dig <3 <3
Det verkar tyvärr som att det håller på att skita sig här med... Mensvärk sedan igår och idag på RD 10 vaknade jag med brun/rosa flytningar :(
Vad konstigt. Har du pratat med kliniken? Styrkekramar till dig