• Gweny

FET/IVF 2015 Maj

Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.

Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.

• Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj
  • Semlan1988
    sanla skrev 2015-06-30 11:59:27 följande:

Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)

Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..

Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..

Ledsen för er andra med!

Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!

Så tråkigt :( styrkekramar till dig!
  • Semlan1988

RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/

• sanla
    Semlan1988 skrev 2015-07-01 09:27:36 följande:

RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/

Tack.Vi tar nya tag i augusti, har två blastocyst kvar i frysen. Får gör VUL innan då så att allt ser bra ut.

Låter ju lovande för dig om plusset är tydligare. Är nog inte ovanligt med en liten blödning, slemhinnorna blir ju sköra...Får hoppas till testdag då och fortsättningen
  • Semlan1988
    sanla skrev 2015-07-01 09:50:49 följande:

Tack.Vi tar nya tag i augusti, har två blastocyst kvar i frysen. Får gör VUL innan då så att allt ser bra ut.

Låter ju lovande för dig om plusset är tydligare. Är nog inte ovanligt med en liten blödning, slemhinnorna blir ju sköra...Får hoppas till testdag då och fortsättningen

Två blastocyster i frysen låter ju lovande! Hoppas att en eller båda är era guld-embryon! Vi har två tredagars i frysen ifall detta skiter sig. Finns inte så mycket man kan göra förutom att fortsätta kämpa, fortsätta drömma och fortsätta längta... Kram till dig <3
  • Söndag
    Linda8110 skrev 2015-07-03 12:50:10 följande:

Strax påväg till Huddinge för VUL. Killen ska med för första gången också :)

Hoppas allt går bra!
  • Semlan1988
    Linda8110 skrev 2015-07-03 21:05:07 följande:

Hur går det Semlan?

Jag vet inte riktigt... RD 13 idag. Fortfarande plus på Stickan. Inga missfärgade flytningar... Dock mycket mensvärk... Sover oroligt också. Testade med testlagrets sticka imårse och den var starkare idag, vet inte om jag ändå tycker strecket är lite väl svagt? Lägger ut bild som visar stickorna senaste 3 dagarna. Högst upp är från imårse, morgon urin på alla tre, mitten från igår och längst ner från RD 11 (3 dagars)

Hur går det själv?

Kram!

• Semlan1988

Bilden vände sig, Stickan till vänster är från imårse. Mitten igår och höger är RD 11. Vet inte vad jag skall tro. TD på söndag iaf.

• maka011
    Semlan1988 skrev 2015-07-03 22:00:21 följande:

Bilden vände sig, Stickan till vänster är från imårse. Mitten igår och höger är RD 11. Vet inte vad jag skall tro. TD på söndag iaf.

Tycker det ser ut som att plusset blir starkare :)
Svar på tråden FET/IVF 2015 Maj