FET/IVF 2015 Maj
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Här fortsätter vi som ska börja med FET, men även nya och IVF är såklart välkomna.
Kommer nog bli runt 17-19 Maj för mig med FET. Har 5 st som väntat i frysen.
Har blött massor sen i söndags..nästan mer än vanlig mens (blödde massor klumpar)
Förstår inte vad som hände. 5 dagar tidig mens, missfall 4 dagar efter insättning av 6-dagars? Tror på knappast på så stor implantationsblödning..
Är uppgiven, ledsen, orkar inte mer..
Ledsen för er andra med!
Hoppas det går bra för dig Linda8110 på fredag!
RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/
RD 11 idag. Mensvärken har avtagit och inga fler (ursäkta tmi) missfärgade flytningar sedan igår. Fortfarande tydligt plus på Stickan, kanske lite tydligare än igår. Vet varken in eller ut just ny, vågar inte hoppas :/
Tack.Vi tar nya tag i augusti, har två blastocyst kvar i frysen. Får gör VUL innan då så att allt ser bra ut.
Låter ju lovande för dig om plusset är tydligare. Är nog inte ovanligt med en liten blödning, slemhinnorna blir ju sköra...Får hoppas till testdag då och fortsättningen
Strax påväg till Huddinge för VUL. Killen ska med för första gången också :)
Strax påväg till Huddinge för VUL. Killen ska med för första gången också :)
Hur går det Semlan?
Hur går det Semlan?
Bilden vände sig, Stickan till vänster är från imårse. Mitten igår och höger är RD 11. Vet inte vad jag skall tro. TD på söndag iaf.
Bilden vände sig, Stickan till vänster är från imårse. Mitten igår och höger är RD 11. Vet inte vad jag skall tro. TD på söndag iaf.