EricaSE83 skrev 2015-05-26 15:24:17 följande:
Fick äntligen mens i morse så var precis inne för att kolla med ultraljud att allt är grönt för att starta igång med sprutor men läkaren såg två folliklar (som jag antar är rester sen förra ivfen..?) så hon ville kolla i morgon igen och om de inte minskat eller är borta då så kan vi inte starta nu utan måste vänta ytterligare en cykel...och då har det hunnit semesterstänga så då blir det inget förrän i augusti/september :(:(:( Ville börja gråta när jag kom ut. Varför varför varför kan vi inte få försöka i alla fall! När allt annat ändå inte funkar kan väl i alla fall behandlingen få starta men nej.
Känner mig så jävla bitter. Alla andra sprutar ur sig barn och min kropp vill inte ens samarbeta för att göra detta på konstgjord väg :(
Nån annan som haft såna restblåsor eller vad det nu är?
Lider med dig. Hoppas innerligt att det blir bättre tills imorgon.
Jag ska på UL imorgon och kolla om vi hinner ett FET innan sommaren. Lät positivt imorse när jag pratade med sjuksköterskan. Sen ringde doktorn och på henne lät det tvärtom. Men fick en tid imorgon så får vi se. Annars blir det aug/sep för oss också. Oavsett vad vi får för svar imorgon kan vi iaf trösta oss med att vi försökte allt.
Tänker på dig/er. Vi har 4 gravida i vår umgängeskrets/närmsta släkt. Inte det lättaste att hantera just nu. Kram