• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • lanylena
    ÄL-lista

1/5 Jullan1989
    3/5 Spring16
    9/5 Skyler

10/5 linnsanbelle
    12/5 GlitterLina
    13-14/5 mikamon
    14/5 soofa, Zeeeeta

BIM-lista

17/5 Spring16
    18/5 Jullan1989
    19/5 MatildaMilano

20/5 MartinaLarsen
    21/5 
    Skyler
    25/5 Moannaa
    26/5 linnsannbelle, GlitterLina, siz
    28/5 mikamon, Zeeeeta
    29/5 lisafisa22, Cafeconleche
    30/5 Akire-84, Elyssa81

31/5 soofa

Trådens plus! 

Miniimy BF 2/1-16  (BIM var 27/4, plus 28/4)
    isali BF 8/1-16
    lanylena 
    BF 13/1-16 (plus 1/5)
    lott77 BF 12/1 (plus 2/5)

daoan BF ca 12/1-16 (BIM var 6/5) 
    cocospaj BF ?
    Kixpix BF 17/1-16
    Otti BF 18/1-16 (plus 5/5) 
    HCS BF 15/1-16
    FruGru BF 17/1-16 (plus 7/5)
    bjarnes12 BF ?
    MissHelene BF 21/1 (plus 11/5, BIM var 14/5)
    Syllin BF 13/1-16
    debbie85 BF 26/1-16 (plus 17/5, BIM var 21/5)
    anlibabe BF 19/1-16 (plus 17/5) 
    boniish BF ? (BIM var 13/5)
    Bubblor BF 15/1-16 (plus 15/5)
    dinin BF ? (plus 18/5)
    E90A BF 19/1-16 (plus 17/5, BIM var 14/5)
    Donner82 BF 28/1-16 (plus 15/5, BIM var 20/5)
    Angie4 BF 16/1-16 (plus 17/5)
    FrökenH BF 26/1-16 (plus 20/5, BIM var 20/5)
    Rebecca 869 BF ? (plus 20/5, BIM var 19/5)
    Fiijah89 BF 2/2 (plus 24/5)
    längtan 89 BF 27/1 (plus 25/5)
  • maysus

Hej!!

Har BIM idag :)

Har haft känningar i 1,5 vecka ungefär men har haft svårt att tyda om det är PMS eller nåt annat ;)

I vanliga fall får jag bruna spottings två-tre dagar innan beräknad mens. Men har inte haft det nu.

Har haft halsbränna, ont i ryggen/svanken, har haft som håll i sidorna till och från, större aptit, molvärk, svettats, rikligare flytningar, knäppa humörsvängningar... Började nästan gråta igår när jag kollade på barnserie med min dotter där en tjej blev ledsen för hennes kille vart dum, ha ha! Har vart sur och grinig ena stunden för att sedan skratta. Har kort stubin... Dålig i magen. Bara idag har jag vart på toa tre gånger och jag har inte ätit nåt konstigt (ursäkta mycket info).

Igår kväll fick jag ont på höger sida i magen, typ vid troskanten. Kändes som kramp och håll på samma gång. Så brukar jag inte få innan mens.

Imorse kom det lite ljusrött på pappret när jag torkade mig och jag tänkte att nu var det kört. Satte på trosskydd och väntade på mensvärken som brukar komma som ett brev på posten. Jag har alltid jätteont i ett par- tre dagar men ingen värk kom. När jag kom till jobbet vid 7 var det lite molande värk som har kommit och gått fram till nu. Inget mer blod på varken papper eller i trosskyddet... Har aldrig börjat min mens med att det kommer rött. Bara brunt...

Jag klarar mig aldrig utan Ipren när jag får ont men har inte behövt ta någon nu.

Har även känt stickningar och typ att det svider i nedre delen av magen.

Jag önskar verkligen att det fanns säkrare tecken på en graviditet ;) Känns som att man går runt och letar efter minsta lilla nu...

Så jag hoppar gärna med på listan!! :)

Hade ÄL 12/5 och sexade på någon dag innan. Och har alltså BIM idag, 26/5.

Lycka till allihopa!! <3

• EliWe
    maysus skrev 2015-05-26 10:42:55 följande:

Hej!!

Har BIM idag :)

Har haft känningar i 1,5 vecka ungefär men har haft svårt att tyda om det är PMS eller nåt annat ;)

I vanliga fall får jag bruna spottings två-tre dagar innan beräknad mens. Men har inte haft det nu.

Har haft halsbränna, ont i ryggen/svanken, har haft som håll i sidorna till och från, större aptit, molvärk, svettats, rikligare flytningar, knäppa humörsvängningar... Började nästan gråta igår när jag kollade på barnserie med min dotter där en tjej blev ledsen för hennes kille vart dum, ha ha! Har vart sur och grinig ena stunden för att sedan skratta. Har kort stubin... Dålig i magen. Bara idag har jag vart på toa tre gånger och jag har inte ätit nåt konstigt (ursäkta mycket info).

Igår kväll fick jag ont på höger sida i magen, typ vid troskanten. Kändes som kramp och håll på samma gång. Så brukar jag inte få innan mens.

Imorse kom det lite ljusrött på pappret när jag torkade mig och jag tänkte att nu var det kört. Satte på trosskydd och väntade på mensvärken som brukar komma som ett brev på posten. Jag har alltid jätteont i ett par- tre dagar men ingen värk kom. När jag kom till jobbet vid 7 var det lite molande värk som har kommit och gått fram till nu. Inget mer blod på varken papper eller i trosskyddet... Har aldrig börjat min mens med att det kommer rött. Bara brunt...

Jag klarar mig aldrig utan Ipren när jag får ont men har inte behövt ta någon nu.

Har även känt stickningar och typ att det svider i nedre delen av magen.

Jag önskar verkligen att det fanns säkrare tecken på en graviditet ;) Känns som att man går runt och letar efter minsta lilla nu...

Så jag hoppar gärna med på listan!! :)

Hade ÄL 12/5 och sexade på någon dag innan. Och har alltså BIM idag, 26/5.

Lycka till allihopa!! <3

Har du tagit ett test? Låter ju jättelovande i mina öron/ögon :)
  • maysus

Nej jag har inte vågat än :) Känner att jag väntar några dagar till. Det händer inte ofta men nån gång har mensen vart sen 2-3 dagar. Fast då har det aldrig vart såna "symptom" som det vart nu.

Hade jag haft nåt test kvar hemma, då hade jag garanterat inte kunnat hålla mig, ha ha! Men har inget så då kan jag vänta lite till.

• Molly95

Hej!

Min mens är 11 dagar sen och ingen mens på sikte, har även testat men får negativt varje gång. Jag brukar ha regelbunden mens, har aldrig hänt mig att mensen bara inte ska komma. Kan man plusa senare även om man får negativ nu eller? 

• Brinkly

Kunde inte hålla mig testade nu vid 3 på dagen bim-7... Jihooo! Nu hoppas jag att den lilla filuren vill stanna! Bf 11/2 <3 <3

• lisafisa22
    GlitterLina skrev 2015-05-26 09:22:41 följande:

:( Jag fick inget + gravtestet i morse :(

Nej vad tråkigt, När har du BIM? Det kanske fortfarande finns en chans? :)
  • Akire-84
    Brinkly skrev 2015-05-26 15:03:04 följande:

Kunde inte hålla mig testade nu vid 3 på dagen bim-7... Jihooo! Nu hoppas jag att den lilla filuren vill stanna! Bf 11/2 <3 <3

Grattis! Wow att man kan få plus så tidigt!!