• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • cocospaj
    Kixpix skrev 2015-04-30 10:29:47 följande:
    Jag som snurra till det ;)

Vad är det för praktik?

Min sambo vill inte vara med när jag testar mig, han vill att jag ska överraska honom med något roligt ;)

Inte lätt att hålla reda på alla i tråden! :)

Utbildar mig till undersköterska, så ska vara på en vårdcentral. Jag är starkt emot att jobba gratis i  veckor och förlora inkomst. Hade gott och väl räckt med 2 veckor. 

Kul! Har du kommit på någon rolig idé då? :)

• carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-04-30 10:30:58 följande:

Då kan vi ju hoppas på att det inte är det. Svamp har ju alla kvinnor i underlivet, dock blossar det upp ibland hos vissa.

Jag vet inte ens varför jag fått svamp, helknasigt.

Tur jag ska till läkaren om 1 timme ;)

Har hört att man kan få svamp när man är gravid? Så vi kan ju hålla tummarna för att du är det! :)
  • Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-30 10:40:14 följande:

Inte lätt att hålla reda på alla i tråden! :)

Utbildar mig till undersköterska, så ska vara på en vårdcentral. Jag är starkt emot att jobba gratis i  veckor och förlora inkomst. Hade gott och väl räckt med 2 veckor. 

Kul! Har du kommit på någon rolig idé då? :)

Vad kul men förstår hur du tänker ;) jag är också utbildad uska och jag fick faktiskt validera min praktik så jag gjorde inte så många veckor som behövdes :)

Nä.. Antingen köper jag en kaffekopp där det står PAPPA på och så sätter jag den vid kaffebönorna och när han kommer hem från jobb säger jag bara: oj, glömde sätta igång kaffet kan du göra det? Eller nåt :)
  • Kixpix
    carolinewendel skrev 2015-04-30 10:41:49 följande:
    Har hört att man kan få svamp när man är gravid? Så vi kan ju hålla tummarna för att du är det! :)
    Det har jag också hört?! Jag menar, hela kroppen får ju slängas runt för att förbereda sig för en kommande bebis :)
  • EliWe

Jag testar med ÄL-test nu, men inget utslag än. Men vi myser varannan kväll ändå, ifall testet missar ÄL..

• cocospaj
    Kixpix skrev 2015-04-30 10:57:04 följande:
    Vad kul men förstår hur du tänker ;) jag är också utbildad uska och jag fick faktiskt validera min praktik så jag gjorde inte så många veckor som behövdes :)

Nä.. Antingen köper jag en kaffekopp där det står PAPPA på och så sätter jag den vid kaffebönorna och när han kommer hem från jobb säger jag bara: oj, glömde sätta igång kaffet kan du göra det? Eller nåt :)
    Skönt att validera! Jag har bara varit inom LSS så kan inte validera detta. Dock slapp jag äldrevården pga ryggen, så det var skönt! haha

Det var ju mysigt! :) Sjukt kul att se reaktionen där, haha :)

Jag tycker det ska bli så kul att få berätta för folk, särskilt svärmor och svärfar, då våra barn blir deras enda gemensamma barnbarn :) Min mamma har redan ett 100tal (haha liiiiten överdrift) barnbarn så blir inte så speciellt för henne. Tror dessutom inte våra kommer mäta sig med ena syrrans då de är gudasöta, de är halvasiater. Så hon kommer nog inte bry sig nämnvärt. 
  • Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-30 11:21:34 följande:
    Skönt att validera! Jag har bara varit inom LSS så kan inte validera detta. Dock slapp jag äldrevården pga ryggen, så det var skönt! haha

Det var ju mysigt! :) Sjukt kul att se reaktionen där, haha :)

Jag tycker det ska bli så kul att få berätta för folk, särskilt svärmor och svärfar, då våra barn blir deras enda gemensamma barnbarn :) Min mamma har redan ett 100tal (haha liiiiten överdrift) barnbarn så blir inte så speciellt för henne. Tror dessutom inte våra kommer mäta sig med ena syrrans då de är gudasöta, de är halvasiater. Så hon kommer nog inte bry sig nämnvärt. 
    Jaha, trist att du har problem med ryggen, men roligt att få vara på en VC. Skitkul!

Jag har nog som dig. Vårt barn blir mina svärföräldrar första med min mamma och pappa redan har 11 barnbarn sedan innan. Vi är en stor familj ;) det är inte min sambos. Samla de ihop hela deras släkt är det som vår familj och så är vi ändå fler än dem. Hahahaha.

Nu väntar jag nervöst på VC för att träffa läkaren. Usch!!!
  • cocospaj
    Kixpix skrev 2015-04-30 11:24:44 följande:
    Jaha, trist att du har problem med ryggen, men roligt att få vara på en VC. Skitkul!

Jag har nog som dig. Vårt barn blir mina svärföräldrar första med min mamma och pappa redan har 11 barnbarn sedan innan. Vi är en stor familj ;) det är inte min sambos. Samla de ihop hela deras släkt är det som vår familj och så är vi ändå fler än dem. Hahahaha.

Nu väntar jag nervöst på VC för att träffa läkaren. Usch!!!

Jag hoppas det, är rädd för att sticka folk haha! Vet hur jävla ont det gör när man sticker fel. 

Hahah ja det låter som oss med :) 

Hoppas det går bra hos läkaren :) 

• Mammis2011och2015

Känner igen mig, har 20 trstlagrrt hemma, ett digital från cb med veckoindokatot, ett digitalt från RFSU, fem testa tidigt, och fyra rfsu stickor... Om man inte räknar med äl-testen

halo83 skrev 2015-04-30 10:19:33 följande:

Finns det rehab för testmossbrukare !? Haha

Svar på tråden BIM maj 2015