BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Tack så mycket allihop :)
Ja, tänk om man bara fick ett kvitto där det stog "godkänd" så slapp man oroa sig! Min sambo blir kocko på mig när ja säger "i sommar MÅSTE ja va gravid" han tror inte de e nyttigt att ha den inställningen, haha
Det finns massa sidor kan man kolla det på! kika här o följ länken www.mammaprat.blogg.se
BIM -1
Tror inte på det ännu faktiskt haha
Vart bor ni allihop?
Själv är jag nyinflyttad till Stenungsund från Göteborg (4mil norr om göteborg)
Testade negativt idag Bim-5. Blir nog inget denna månad heller :(
Får kör på 8e försöket och hoppas på februari-bebis <3
Hej, hoppar in här, BIM +1-2 idag inte helt säker men min cykel e nånstans mellan 32-36 dagar vanligtvis å nu e jag på dag 37, negativt test imorse men ingen mens. Trött som sjutton, jag som älskar att va ute på middagar, sociala grejer alkohol etc känner just nu bara för att ligga inne. Vi har inte planerat barn denna månaden utan hade tagit en paus så allt känns bara märkligt just nu. Skönt att kunna skriva till er, har inte ens sagt nåt till min sambo då de känns dumt om mensen bara e sen.
Hej, hoppar in här, BIM +1-2 idag inte helt säker men min cykel e nånstans mellan 32-36 dagar vanligtvis å nu e jag på dag 37, negativt test imorse men ingen mens. Trött som sjutton, jag som älskar att va ute på middagar, sociala grejer alkohol etc känner just nu bara för att ligga inne. Vi har inte planerat barn denna månaden utan hade tagit en paus så allt känns bara märkligt just nu. Skönt att kunna skriva till er, har inte ens sagt nåt till min sambo då de känns dumt om mensen bara e sen.