• lanylena

BIM maj 2015

En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.

• Svar på tråden BIM maj 2015
  • Kixpix
    carolinewendel skrev 2015-04-30 09:59:01 följande:
    Svamp hade jag inte ens tanken på! Vad har du för symtom pga det då? Enda jag skulle förknippa med svamp är mina flytningar, men dom luktar inte märkligt..?
    Det började först med att det börja klia/svida. Tänkte inte mer på det. Men sen fick jag kesoliknande flytningar och till slut kändes det som om det brann i underlivet, så mycket som det klia och sved. Fy för! Men det luktar inte illa.

Jag kände igen detta eftersom jag haft svamp en gång tidigare.
  • Syllin

Tog ett nytt test imorse, jag tycker att detta är lika negativt som igår, men många tyckte gårdagens visade ett svagt pluss. Gå gärna in på bloggen och se dom nya bilderna och svara vad ni tror om dem? Negativa eller posetiva?

• Otti
    soofa skrev 2015-04-30 09:29:45 följande:
    Nidblödning kanske? Hoppas!
    Man kan ju hoppas men då mensen har kommit ca 5 dagar efter äl sen jag slutade med p-piller så tror jag inte det... Och det känns precis som mensvärken... Men ska till gyn den 8:e så hoppas att de kan ge mig ett mirakelpiller!
  • cocospaj
    Kixpix skrev 2015-04-30 09:53:03 följande:
    Ja just det, du har BIM imorgon. :)

Skulle det vara negativt så blir man så besviken, men du har ju hållt dig och inte testat tidigare väl?

Jag tänker att om jag inte är gravid nu så var det inte meningen denna månaden. Men jag håller tummarna för dig :)

Aa, eller på lördag är BIM, men kan nog inte hålla mig längre. Sambon är ju ledig från jobb imorgon med, så hade varit supermysigt med ett + och "fira" typ :) 

Ja man får ju tänka så, men jag "behöver" verkligen något positivt nu inför nästa vecka då jag påbörjar praktik på 5 veckor, som jag har dööömycket ångest för. 

• carolinewendel
    Kixpix skrev 2015-04-30 10:01:24 följande:

Det började först med att det börja klia/svida. Tänkte inte mer på det. Men sen fick jag kesoliknande flytningar och till slut kändes det som om det brann i underlivet, så mycket som det klia och sved. Fy för! Men det luktar inte illa.

Jag kände igen detta eftersom jag haft svamp en gång tidigare.

Hmm.. Okej. Det varken kliar eller svider, och det brinner inte heller i trosorna ;) så jag tror/hoppas att det inte är svamp!
  • Kixpix
    cocospaj skrev 2015-04-30 10:25:16 följande:

Aa, eller på lördag är BIM, men kan nog inte hålla mig längre. Sambon är ju ledig från jobb imorgon med, så hade varit supermysigt med ett + och "fira" typ :) 

Ja man får ju tänka så, men jag "behöver" verkligen något positivt nu inför nästa vecka då jag påbörjar praktik på 5 veckor, som jag har dööömycket ångest för. 

Jag som snurra till det ;)

Vad är det för praktik?

Min sambo vill inte vara med när jag testar mig, han vill att jag ska överraska honom med något roligt ;)
  • kastrullen

Bim 13/5 och här är veckans ÄL-test. 26-29/4. Är det ens någon idé att testa idag (som är beräknad ÄL)? Har jobbat mycket och inte hunnit testa mer än 1 gång per dag, på kvällen. Vad tror ni? Har jag ens haft ägglossning? Vårt femte försök, mitt första barn och hans andra.
  • Kixpix
    carolinewendel skrev 2015-04-30 10:27:11 följande:
    Hmm.. Okej. Det varken kliar eller svider, och det brinner inte heller i trosorna ;) så jag tror/hoppas att det inte är svamp!
    Då kan vi ju hoppas på att det inte är det. Svamp har ju alla kvinnor i underlivet, dock blossar det upp ibland hos vissa.

Jag vet inte ens varför jag fått svamp, helknasigt.

Tur jag ska till läkaren om 1 timme ;)
  • malink80
    Syllin skrev 2015-04-30 10:07:59 följande:

Tog ett nytt test imorse, jag tycker att detta är lika negativt som igår, men många tyckte gårdagens visade ett svagt pluss. Gå gärna in på bloggen och se dom nya bilderna och svara vad ni tror om dem? Negativa eller posetiva?

jag tycker också at man kan skymta att svagt streck. Bara vänta å se! Spännande=)
Svar på tråden BIM maj 2015