BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag hoppas det, är rädd för att sticka folk haha! Vet hur jävla ont det gör när man sticker fel.
Hahah ja det låter som oss med :)
Hoppas det går bra hos läkaren :)
Haha, fyy! Jag går till läkaren var tredje månad minst och lämnar blodprov, har hypotyreos. Så under graviditeten kommer jag behöva gå en gång i månaden, ska bli sååå kul! Mina vener släpper inget blod för jag är så rädd, häromdagen fick de ta kapillärt i fingret, 3 rör. Kul!
Vad äter du för medicin? :)
Haha skönt å se att man inte är ensam PM å missbruka testandet
Känner igen mig, har 20 trstlagrrt hemma, ett digital från cb med veckoindokatot, ett digitalt från RFSU, fem testa tidigt, och fyra rfsu stickor... Om man inte räknar med äl-testen
Haha, fyy! Jag går till läkaren var tredje månad minst och lämnar blodprov, har hypotyreos. Så under graviditeten kommer jag behöva gå en gång i månaden, ska bli sååå kul! Mina vener släpper inget blod för jag är så rädd, häromdagen fick de ta kapillärt i fingret, 3 rör. Kul!
Vad äter du för medicin? :)
Hejsan. Hoppar in här jag med. Har bim den 13 maj, vi planerar vårat andra barn har en liten son på 1år och önskar ett syskon nu. Är förtillfället mammaledig men annars Jobbar jag i butik. Spännande känsla såhär innan bim. Tog lång tid för oss att få vår son. Nästan 2 år med både utomkveds där jag fick operera bort ena äggledare och missfall innan vi blev gravida en tredjegång och vi fick vår son. Räknar väll inte med att det kommer gå fort den här gången heller men hoppet finns ändå lite.
Hejsan. Hoppar in här jag med. Har bim den 13 maj, vi planerar vårat andra barn har en liten son på 1år och önskar ett syskon nu. Är förtillfället mammaledig men annars Jobbar jag i butik. Spännande känsla såhär innan bim. Tog lång tid för oss att få vår son. Nästan 2 år med både utomkveds där jag fick operera bort ena äggledare och missfall innan vi blev gravida en tredjegång och vi fick vår son. Räknar väll inte med att det kommer gå fort den här gången heller men hoppet finns ändå lite.
Tack så mycket. Det är ju verkligen en sån spännande tid vi har framför oss. Spännande, ångestfylld, oro, humörsvängningar alla känslor som bubblar på samma gång. Men så himla värt det när man har sina knyten i famnen. Hoppas hoppas på många + nu för allihopa.
Jag testar med cb digital äl tester och fick för 4 dagar sen en glad gubbe. Men min äl ska eg vara idag el imorgon enl min cykel.
Men hade ju ett tidigt missfall denna "mensen"..så det har kanske rubbat..
Och glada gubben var kanske pga graviditetshormoner..
Min kropp är så ur balans...hoppas få ett pluss som stannar nu i mitten på maj. Har ett MA ett sent missfall o vecka 19 och nu detta tidiga missfallet bakom mig. Så tycker det är min tur nu.
Struma, är skk bara förstorad då? Du får ingen behandling eller så?
Har också hört talas om butterfly, men det är lite svårt när min usk är själv, och hon vill att jag ska fixa vanliga venprov igen. Det gick bra tills förra sommaren då en vikarie stack fel.