utandig skrev 2015-12-15 19:17:50 följande:
så lite så vännen, uppdatera mig gärna hur det går för dig. Hoppas verkligen du får en fin odlad tillbaka och kan se fram mot årets slut och ett plus på stickan. ju mer jag läser här inser jag att vi alla e stört sköna. jag borde lyssna på mina egna råd ibland hehe. vi testar alla och analyserar till oändlighet

Tur att vi kan stötta varandra. jag känner inte de minsta lycka trotts många fina plus sista dagarna

Det kan ha att göra med min brutala rygg smärta och mensvärken som kommer som en våg av dödsångest . Hoppas hoppas vi skall klara oss förbi den egentliga test dagen som e fredag. då ska dessutom min läkare mäta HCG. Ovissheten är den värsta för oss alla. Hang in there!
Visst är det så, det är så mycket lättare att se förnuftigt på saker och ting när det gäller någon annan än en själv
Usch vad jobbigt med din smärta, sa de något om hur lång tid det borde ta innan den går över?
Lotten skrev 2015-12-15 21:10:24 följande:
Jag blev också besviken. Trodde på mer. Men har inte den orken att tappa tron. Så jag väljer att försöka se det lilla positivt.
Jag ska hålla tummarna för er :) kram
För mig är det lite tvärtom, jag orkar inte hoppas och bli besviken igen. Tack för tumhållning!