• MammasWilda

Nordic IVF Center Göterborg

Hej. Nån som går i Göteborg o vill följas åt? Kanske kan ge varandra tips mm.

Har gjort 4 försök sen i oktober. 2ET O 2FET. Det sista ruvar jag på sen i lördags.

Ett 6-dagars blastocyst som hade lämnat sitt skal.

Har inga höga förhoppningar. Rd5 idag.

• Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg
  • utandig
    Pipam skrev 2015-12-23 10:45:58 följande:

Jag är inte gravid... Tog blodprov på morgonen.

Nu kom mensen också.

Så då blir det IVF nästa cykelstart.

Beklagar, hoppas på bättre lycka nästa gång! försök njut av julen och drick alkohol,unna dig någonting extra med din partner. typ spa! man får ju inte bada i offentliga bad när man är gravid eller under ruvarttiden. hoppas jag gav dig lite uppmuntran i detta tråkiga. 
  • Pipam

Tack! Ja jäklar vad mycket getost och vin det ska bli.

Känns skönt med IVF nu så det "ligger i någon annans händer" jag kan bara göra som jag blir tillsagd och hoppas på det bästa. Håller tummarna för er övriga som ruvar!!!!

• Lotten
    Pipam skrev 2015-12-23 10:45:58 följande:

Jag är inte gravid... Tog blodprov på morgonen.

Nu kom mensen också.

Så då blir det IVF nästa cykelstart.

Njut av allt gott under julen :) nya tag nästa cykel. Kramar
  • Lotten
    utandig skrev 2015-12-23 08:28:26 följande:
    Grattis Grattis!Skrattande
    Tack! :)
  • pumpkinspice

God jul allihop! Vad tråkig att det blev negativt Pipam :( Du får försöka njuta av julen och så ta nya tag nästa år.

Jättegrattis Lotten!

Själv har jag kanske gjort något dumt... Jag fick ju trigga med Suprefact istället för Ovitrelle, men sedan fick jag en liten dos Ovitrelle vid själva äggplocket (för 10 dagar sen). Idag testade jag och fick ett svagt positivt. Men är det tillförlitligt? Det är väl fortfarande mest sannolikt Ovitrellen, eller?

• Lotten
    pumpkinspice skrev 2015-12-24 08:56:05 följande:

God jul allihop! Vad tråkig att det blev negativt Pipam :( Du får försöka njuta av julen och så ta nya tag nästa år.

Jättegrattis Lotten!

Själv har jag kanske gjort något dumt... Jag fick ju trigga med Suprefact istället för Ovitrelle, men sedan fick jag en liten dos Ovitrelle vid själva äggplocket (för 10 dagar sen). Idag testade jag och fick ett svagt positivt. Men är det tillförlitligt? Det är väl fortfarande mest sannolikt Ovitrellen, eller?

Testa om några dagar igen :) håller tummarna!

God Jul! Kram
  • pumpkinspice
    Lotten skrev 2015-12-24 10:00:10 följande:

Testa om några dagar igen :) håller tummarna!

God Jul! Kram
    Ja, jag får väl göra det. Ville få ett plus i julklapp och det fick jag ju men inte hjälpte det! Så dum man är...
  • Pipam

Jag håller tummarna! Men om jag vore du skulle jag vänta också ett par dagar. Jag har ju precis testat ihjäl mig och det är ju verkligen pengarna i sjön. Ingen tillfredställelse alls med svaga pluss... Och det kan ju vara så att Otrivellen spökar!

Men jag hoppas hoppas hoppas för er!! Uppdatera oss hur det går :)

• pumpkinspice

Grejen är att jag fick ju bara en kvarts spruta ovitrelle, så jag tänkte att den borde vara borta nu. Men jag kan ju inte vara säker. Kommer förmodligen testa varje dag ändå... kommer inte stå ut med att vänta. Har redan köpt en massa stickor så pengarna är redan spenderade :P

• pumpkinspice

Mitt plus är betydligt starkare idag... Vågar inte riktigt vara glad än, det är ju så tidigt. Officiell testdag är ju först 3/1. Men ändå... :)

Svar på tråden Nordic IVF Center Göterborg