• Jessi76

BF i december 2015 i Göteborg

Någon några som vill följas åt å ses!

• Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg
  • attid89

Gärna! Jag blir 26 år om några månader. Vi väntar nu vårt första barn. Vecka 5 (4+5) och beräknas 24/12. Grym julklapp! :)

• Jessi76

Hej :) vad roligt ! Grattis . Jag fyller 39 snart och väntar mitt tredje barn . Har BF 19 december :)

• attid89

Grattis själv! Då har du ju tränat litegrann med tidigare barn :) Hur mår du? Känns det "som vanligt" (dvs tidigare graviditeter) eller annorlunda?

• Jessi76

Jag mår dessvärre skit . Jag är deprimerad och har vart det under alla graviditeter . Tål inte hormoner . Men denna gång ska jag äta medicin så jag hoppas att det ska bli bättre :) . Hur mår du ?

• Jessi76

Jag mår dessvärre skit . Jag är deprimerad och har vart det under alla graviditeter . Tål inte hormoner . Men denna gång ska jag äta medicin så jag hoppas att det ska bli bättre :) . Hur mår du ?

• fiapia01

Hej, kul med Gbg-folk..:) Jag är i v5+6 m vårt första barn, jag är 33 år... Jag har haft ett missfall tidigare och har väl inte helt tagit in detta. Jag ska på ett tidigt vul i nästa vecka och hoppas att det går bra:)

• Aurora82

Hej. 32 år, gravid 7+1, första barnet. Gjorde vul idag öga oro och negativt gravtest. Allt såg bra ut. Längtar till det tidiga UL jag ska på 11/5 (kommer då vara 8+6).

• fiapia01
    Aurora82 skrev 2015-04-29 21:58:23 följande:

Hej. 32 år, gravid 7+1, första barnet. Gjorde vul idag öga oro och negativt gravtest. Allt såg bra ut. Längtar till det tidiga UL jag ska på 11/5 (kommer då vara 8+6).

Kul att det gick bra med med VUL, kunde ni se hjärtat och allt?
  • bebba83

Hoppar på här jag med.... 31 år och första barnet

haft 3 missfall under vintern. Bf 1/12

Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg