• Jessi76

BF i december 2015 i Göteborg

Någon några som vill följas åt å ses!

• Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg
  • fiapia01
    Jessi76 skrev 2015-04-30 21:22:28 följande:

Hej alla :) hur mår ni ? Kul att fler kommit hit !!

Jag mår väldigt bra faktiskt, nästan så att jag blir lite orolig. Mår lite, lite illa och lite ömma bröst, lite växtvärk annars inget. Nästan så jag önskar lite mer symtom.. Ska göra VUL nästa v pga tidiga blödningar och tidigare MF, vi för se hur det går :)
  • Enilorac

Hej hej!

Jag är 31 och bor i Linne. Jag är i v 8 och väntar vårt första barn i december. Jag hade tyckt att det vore så kul att få följas åt med liknande :)

• fiapia01
    Enilorac skrev 2015-05-04 09:01:55 följande:

Hej hej!

Jag är 31 och bor i Linne. Jag är i v 8 och väntar vårt första barn i december. Jag hade tyckt att det vore så kul att få följas åt med liknande :)

Kul och grattis till plusset:) Hur mår du annars?
  • Enilorac

Fiapia01, jag mår bra, stundvis illamående, toktrött och har förbannat pirr i benen men hoppas att det snart ska gå över :) Hur mår du, vilken vecka är du i?

• aliche

Hej! Jag är 26 år från Björkekärr. Är i vecka 8+2 och väntar vårt första barn i december. Är gärna med i denna tråd!

• fiapia01

Jag är i v 6+6 med vårt första... Jag har haft MF innan och ska på tidigt UL imorgon bitti. Börjar bli lite nervös alltså..

• bebba83
    fiapia01 skrev 2015-05-04 16:03:46 följande:

Jag är i v 6+6 med vårt första... Jag har haft MF innan och ska på tidigt UL imorgon bitti. Börjar bli lite nervös alltså..

Kände likadant som dig för några veckor sen när ja skulle in men kan lova dig att den känslan efteråt när man fått se lilla pyret e obeskrivlig! Lycka till imon :)
  • Aurora82
    fiapia01 skrev 2015-04-30 12:15:01 följande:

Kul att det gick bra med med VUL, kunde ni se hjärtat och allt?

Ja dr pekade p ngt som flimrade i den lilla bollen som var fostret och det flimrande var hjärtat sa han. Ska på tidigt ul om en vecka (utanpå magen) hoppas se tydligare då :)
  • fiapia01
    Aurora82 skrev 2015-05-04 17:15:52 följande:
    Ja dr pekade p ngt som flimrade i den lilla bollen som var fostret och det flimrande var hjärtat sa han. Ska på tidigt ul om en vecka (utanpå magen) hoppas se tydligare då :)
    Det va nästan precis så för oss idag.. Ett flimmer:) Vi ska dit igen om 2v, det va tydligen väldigt tidigt fortfarande v6+3 gissade gyn på vilket stämmer ganska bra tror jag...

Vilken BM ska ni gå till? Har ni skrivit in er än?
Svar på tråden BF i december 2015 i Göteborg