Följas åt de sista veckorna till förlossningen.
Ni som vill följas åt de sista veckorna av graviditeten, från första känningen till förlossningen!
Här kan vi dela tankar och funderingar om sammandragningar, förvärkar och om förlossningen.
Ni som vill följas åt de sista veckorna av graviditeten, från första känningen till förlossningen!
Här kan vi dela tankar och funderingar om sammandragningar, förvärkar och om förlossningen.
Tack!
Efter mycket om men så fick vi va kvar dom tänkte skicka hem mig, men nu gav jag mig inte. Så nu har jag fått en ballong som ska vidga tappen mer. Ska dra i den varje halvtimme tills den ramlar ut. När sen gör de så kan dom ta hål på hinnorna.
Men gu va fort de gick tills värkarna ökade i styrka herre gud säger jag...
A det va så dom gjorde med mig förra gången.. A men va glad om värkarna börjar av sig själv så kanske du slipper droppet!
Är glad att de är igång värkarna är verklige i gång så nu får vi se hur länge de dröjer innan den ramlar ut
Gött.. För mig tog de 4 tim och sen tog dom hål på hinnorna.. Ja fick dock inte en enda värk eller hade under tiden alls.. Så det bådar gott !!
För en halvtimme sen ramla ballongen ur så nu väntar vi på bm som ska komma å göra en undersökning
För en halvtimme sen ramla ballongen ur så nu väntar vi på bm som ska komma å göra en undersökning
Hur långt har du gått över?
Jag var bara öppen ett finger och när hon var klar var jag öppen två fingrar... Så det går lite framåt här också... 42+0 idag...
Imorgonbitti blir det förhoppningsvis sista besök hos bm på BFdagen. Hoppas hon kan tänka sig en liten undersökning och kanske till och med en liten hinnsvepning om jag vågar be om en ????
Imorgonbitti blir det förhoppningsvis sista besök hos bm på BFdagen. Hoppas hon kan tänka sig en liten undersökning och kanske till och med en liten hinnsvepning om jag vågar be om en ????
Är bara på bf+2 så ska inte klaga på de men har haft en riktigt tuff graviditet.