• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    muuppeens skrev 2015-06-06 16:30:36 följande:

Hoppar in här då jag känner igen många från tidigare grupper. Hade äl den 31 maj och bim är den 14 juni :)

Välkommen hit! Känner igen dig också! Glad
  • Minime86

Hej på er!

Jag har aldrig tidigare använt ÄL tester, men gjorde det nu då jag haft spiral och tog ut den, den 27/5.
    Jag var helt säker på att jag skulle ha ÄL den 4/6, men så har jag gjort ÄL tester ända sedan den 3/6 som sett ut som följande:

3/6:

4/6 på morgonen:

Den 4/6 Kvällen:

Den 5/6 runt lunch tid:

Den 5/6, kväll:

Den 6/6 förmiddag:

Någon som kan hjälpa mig, ska jag tolka denna stegring som att ÄL är nära? Hur långt bort kan den tänkas vara?
    Jag har haft mina typiska ÄL symptom i en vecka ungefär. Flytningar, molvärk, ont i äggstockarna samt ont i höger bröst (får alltid ont just i höger). Sen är jag otroligt "myssugen" Så eftersom jag trodde på ÄL den 4/6 så myste vi både söndag, måndag, tisdag... Men tji fick jag...

Men vad säger ni, hur långt bort kan ÄL vara?

• mikamon
    Symetrical skrev 2015-06-06 16:11:42 följande:

Tycker absolut att det ser lovande ut, med äl-sekret och hela midevitten! Positivt imorgon --> äl på måndag!

Come on little eggo, let go and make mummy preggo!

Hahaha! Du är go du! :D
    soofa skrev 2015-06-06 17:45:40 följande:

Tycker också det ser lovande ut, med tanke på alla dina äl-symtom också. Jag hejar på från mitt håll, förstår inte varför de ska hålla i så hårt - måste ju vara betydligt roligare att släppa loss och ge sig ut på äventyr! 

Ja men eller hur! Att det ska vara så förbannat svårt att släppa loss!

Jobbigt också när symptomen kommer, man vill ju bara att ägglossningen ska vara över lika kvickt som den kommer så man kan börja räkna ner till BIM :)
  • mikamon
    Minime86 skrev 2015-06-06 18:01:50 följande:

Hej på er!

Jag har aldrig tidigare använt ÄL tester, men gjorde det nu då jag haft spiral och tog ut den, den 27/5.

Jag var helt säker på att jag skulle ha ÄL den 4/6, men så har jag gjort ÄL tester ända sedan den 3/6 som sett ut som följande:

3/6:

4/6 på morgonen:

Den 4/6 Kvällen:

Den 5/6 runt lunch tid:

Den 5/6, kväll:

Den 6/6 förmiddag:

Någon som kan hjälpa mig, ska jag tolka denna stegring som att ÄL är nära? Hur långt bort kan den tänkas vara?

Jag har haft mina typiska ÄL symptom i en vecka ungefär. Flytningar, molvärk, ont i äggstockarna samt ont i höger bröst (får alltid ont just i höger). Sen är jag otroligt "myssugen" Så eftersom jag trodde på ÄL den 4/6 så myste vi både söndag, måndag, tisdag... Men tji fick jag...

Men vad säger ni, hur långt bort kan ÄL vara?

Jag tror att du har ÄL om 1-2dagar :)
  • Minime86
    mikamon skrev 2015-06-06 18:16:47 följande:
    Jag tror att du har ÄL om 1-2dagar :)

Alltså så kan jag kanske ändå ta denna stegring som "full" för då har man ju ÄL inom 24-48 timmar... jag ångrar nästan att jag började testa, man blir ju som besatt, det kan gå 3 tester på en dag... Helt galet! tur att man köpt billiga tester i alla fall..

Nej men då vet jag vad jag ska göra ikväll ;) Ännu en kväll med mys med gubben :-P Har inte myst såhär mycket på väldigt länge haha.

• Minime86
    AngelinaAr skrev 2015-06-06 19:54:36 följande:

Stakars mänen dom blir ju nästan våldtagna för vi vill ha bebis hahah

Haha ja det är fan illa :-P Min karl säger var o varannan kväll att i kväll blir det nog inget, men jag lyckas nästa varje gång i alla fall :-P

• mikamon
    Minime86 skrev 2015-06-06 18:31:24 följande:

Alltså så kan jag kanske ändå ta denna stegring som "full" för då har man ju ÄL inom 24-48 timmar... jag ångrar nästan att jag började testa, man blir ju som besatt, det kan gå 3 tester på en dag... Helt galet! tur att man köpt billiga tester i alla fall..

Nej men då vet jag vad jag ska göra ikväll ;) Ännu en kväll med mys med gubben :-P Har inte myst såhär mycket på väldigt länge haha.

Ja det kan du nog göra :) Sen så får man tänka på att simmarna kan överleva ett par dygn :)

Jag är också besatt av tester. Jag vet inte riktigt hur mkt pengar jag har lagt på tester vid det här laget.

Såhär ser mitt senaste test ut...untz untz untz....haha :D

• mikamon

(

mikamon skrev 2015-06-06 22:13:43 följande:

Ja det kan du nog göra :) Sen så får man tänka på att simmarna kan överleva ett par dygn :)

Jag är också besatt av tester. Jag vet inte riktigt hur mkt pengar jag har lagt på tester vid det här laget.

Såhär ser mitt senaste test ut...untz untz untz....haha :D

Lite starkare stegring alltså ;)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni