Aniroma skrev 2015-06-08 07:51:22 följande:
Ja det är klarrött. Inte så mkt klumpar egentligen men mer tjockare mörka strimmor som kommer ut. Svårt att veta hur mkt som är en normal och ofarlig blödning.. Men idag hade tempen gått ner från 36,8 till 36,4..visserligen hade vi sovit med fönstret öppet men ja.. Jag är inte så hoppfull. Nu vill jag mest att det ska gå över, att ledsamheten ska försvinna så vi kan fokusera på nytt försök!
Förstår precis hur du känner! Börjar bli ganska övertygad om att min blödning förra lördagen (v 4+3) var ett tidigt missfall trots allt. För även om gravtestet igår inte var särskilt mycket svagare och alla symptom är kvar med råge, så småblöder jag lite fortfarande och tempen damp rekordlågt idag. Sjukt att det kan ta så lång tid ibland innan hcg sjunker. Jag menar, det var ju över en vecka sedan min störtblödning och symptomen har bara ökat sedan dess. Skall bli väldigt skönt att få gå på mitt vul imorgon bitti så att de kan se hur det ser ut. Kan ju vara att graviditeten avstannat, men att allt inte stötts ut och att kroppen därför fortsätter producera hcg. Känna som att det borde minskat betydligt mer annars, med tanke på att det hände så tidigt!
Har du fått någon tid till vul?