• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • halo83

Ja jag får hoppas att det är så.. Fyller år sen 25:e så vill gärna ha äl innan dess ..vore ju en toppenpersonal från min man att placera en bebis i magen haha

Symetrical skrev 2015-05-17 11:28:22 följande:

Segt vännen, men av erfarenhet kan det vara sådär svagt fram tills någon dag innan det blir positivt. Förra gången gick mitt från så svagt till starkt på måndagen och sen tydligt positivt på tisdagen. Dock får jag jämt starkast på morgonen av någon anledning. Tydligt väldigt ovanligt, varför de rekommenderar en att testa mellan 10-20. Hade jag gjort det hade jag aldrig fått positivt!

• miamarina84
    soofa skrev 2015-04-29 16:06:28 följande:

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

Själv ska jag ha mens i början av juni, så den hoppas vi på att vi slipper då vi försökt i snart sju månader...
  • jzz2306
    miamarina84 skrev 2015-05-17 12:31:56 följande:
    Själv ska jag ha mens i början av juni, så den hoppas vi på att vi slipper då vi försökt i snart sju månader...
    Vi har också försökt i sju månader (detta är sjunde försöket). Hoppas det blir sjunde gången gillt för oss båda :)
  • natlin

Hej, hoppar också gärna in här ????

Tror jag hade ÄL 7/5 och har BIM 19/5 nervös väntan pågår här. Tror dock inte att det tog sig den här gången ( första försöket ) har en dotter född 99 och en dotter född 13.

Stort grattis Debbie85 till plusset ????

• soofa
    miamarina84 skrev 2015-05-17 12:31:56 följande:
    Åh, då hoppas jag att det blir er tur nu! När har du BIM? Så jag kan lägga till dig i listan. Glad
  • natlin

Mina emojis blev visst frågetecken :/ :)

natlin skrev 2015-05-17 12:53:00 följande:

Hej, hoppar också gärna in här ????

Tror jag hade ÄL 7/5 och har BIM 19/5 nervös väntan pågår här. Tror dock inte att det tog sig den här gången ( första försöket ) har en dotter född 99 och en dotter född 13.

Stort grattis Debbie85 till plusset ????

• miamarina84
    jzz2306 skrev 2015-05-17 12:50:03 följande:

Vi har också försökt i sju månader (detta är sjunde försöket). Hoppas det blir sjunde gången gillt för oss båda :)

Håller tummar och tår
  • miamarina84
    soofa skrev 2015-05-17 12:53:51 följande:

Åh, då hoppas jag att det blir er tur nu! När har du BIM? Så jag kan lägga till dig i listan. 

3/6 ska mensen komma.
  • Elyssa81
    debbie85 skrev 2015-05-17 09:01:37 följande:

Jag är gravid!!! Så kul! Mannen och jag är så glada! Jag är alldeles fnissig och uppspelt!! ÄL+11/BIM-3 idag. Det blir BF den 26/1. Vår dotter (född i januari 2014) ska bli storasyster. smile2.gifphpV35vub59074.jpg

Grattis!
  • debbie85

Tack alla!

jzz2306 skrev 2015-05-17 10:36:51 följande:

Grattis Debbie! Åh vilken härlig känsla det måste vara att se det där strecket!!

Alltså det var/är en sån skön och samtidigt overkligt känsla! Mannen var med när jag tog testet. Så vi stod där och stirrade medan strecket blev tydligare och tydligare. Det kom fram snabbt men var väldigt svagt först. Jag bara "är det inte ett streck där", mannen tittade jättenära och sa "jo, absolut".
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni