Inlägg från: MalinTherese |Visa alla inlägg
  • MalinTherese

BF februari 2016

Vi plussade igår! Hade mens 5 maj, så beräknad till den 7 februari om allt går vägen :)

Å detta är nummer tre!

Någon som vet mer om detta med Hcg ökningen? Då jag plussade väldigt sent med 1:an och 2:an.. Men väldigt tidigt denna gång :p

• MalinTherese

Jag har haft en blödning, samt extrema smärtor som fått mig att sjukskriva mig från jobbet.. Tog kontakt med Hudiksvalls gynmottagning ang vul, för att utesluta missfall... Fick dock ett otrevligt svar och inget vul... Så nu vet jag tyvärr inte om jag platsar i denna tråd nå mer :/

• MalinTherese

Är det någon utav er här som fått järn intravenöst? Ska nämligen börja få det till veckan å det känns lite olustigt å nervigt! :p

• MalinTherese

Någon som vet hur det är på BB med ersättning å flaska? Jag kommer pga personliga skäl välja att inte amma mitt tredje barn.. Behöver jag ta med flaska å ersättning själv då? Eller står BB för sånna saker? :)

• MalinTherese
    minneli skrev 2016-02-07 21:58:47 följande:

Jag skulle tagit med två flaskor, så att det blir samma napp när ni kommer hem sen och att bäbisen vänjer sig vid den nappen och inte bb-flaskan.

Ja det är ju förvisso sant! Lika bra att packa med det i bb-väskan ändå då kanske :p

Skäms nästan att man tagit det så lugnt att man inte börjat packa än, å har bf den 12:e haha ????
  • MalinTherese
    Anonym (Bf feb) skrev 2016-02-07 23:02:02 följande:

Åh samma här... Bf 13/2 och har inte packat någon väska. :/

Jag tog mig i kragen å började packa lite smått nu ikväll, men mycket mer än så blev det inte heller :p

Min sambo bara skrattar åt mig för jag tror att jag ska klara av att krafsa ihop den innan vi åker ;p

Å andra sidan så har han väl sett vad jag är kapabel till å inte när värkarna dragit igång förr, så det är lika bra att lyssna på han :p
  • MalinTherese
    emeliiiiiie skrev 2016-02-09 11:08:14 följande:

När har du bf?

Usch ja man håller verkligen på va less nu...

Folk brukar säga "ta vara på tiden", "snart saknar du magen", men jag kan lova att inget av det stämmer på mig, fy va jag vill bli mig själv igen =)

Håller med dig fullständigt där ;p

Jag vill åxå få ha min kropp ifred nu känner jag haha! :D
  • MalinTherese

Två dagar kvar till bf, inte en ända känning dock..

Första barnet kom sex dagar sent, å andra kom tre dagar tidigare.. Så vi får se vad denna lilla luring bestämmer sig för :)

Dock vore de skönt om hon bestämde sig för att titta ut då mina revben inte är så förtjust i hennes karate sparkar längre, haha :D

Svar på tråden BF februari 2016