BF februari 2016
Tror det. Det ska rinna lite hela tiden
Tror det. Det ska rinna lite hela tiden
Om vattnet går, men inga värkar... Ska man typ sova då eller äre då mam ska börja springa i trappan? ;p
Ligger här med värkar som kommer med ca 6-8 min mellanrum. Nu hoppas jag verkligen att detta är början på något, BF-3. Har hållt på såhär i lite mer än en timme, hoppas det inte avtar nu bara!
Just nu är värkarna mer glesa å oregelbundna än vad dom var i natt,men jag ger inte upp hoppet!
Dock funderar jag varför man självmant sätter sig i den här sittsen en tredje gång för :'D
Dock ska jag ta å ringa förlossningen då jag inte längre bara misstänker fostervatten utan kan nästan konstatera att det är det. Men de har blivit mer färgat än innan så jag vill va på säkra sidan :)
Världens finaste bebis kom kl 5 idag :) allt gick super!!
Befinner oss På förlossningen nu, 8 cm öppen å edan håller mig vid liv, värkarna satte fart kl 15, kom in och var då öppen 4 cm... Så de går rätt sakta ändå men jag är bara lycklig att de går framåt :D
Har vi tur är hon ute innan midnatt :)
00:46 tittade en alldeles perfekt liten tös ut :)
Nu väntar vi in vägning och mätning :)
Grattis!!!! Va härligt:)
Ringde du och bad om en kontroll efter en natt med värkar? Jag har som du hade 7-8 min mellan värkar som varar i 1 min sedan nästan fyra timmar tillbaka!
Februari16 6/2, född 7/1
Jesspett 7/2, född 4/2
Angelz 8/2
Idm 9/2, född 1/2
Erna90 9/2, född 24/1
Jensan84 10/2
MalinTherese 12/2, född 20/2
Bf feb 13/2, född 19/2
Cupcakedream 13/2
Lillterror 17/2
Ak82 17/2
Småland 17/2 född 20/2
BenicioSantino 18/2 född 21/2
Minneli 22/2 född 11/2
GameOfLife 23/2, född 21/2
Ondar 23/2
Mamma till två gullegrisar 25/2
Lysmasken 26/2
LMG 28/2
zespriem 28/2
maliinnnn1990 bf 28/2
Vill åxå önska lillterror lycka till i morgon, snart har ni bebis hos er :D
Här har vi hunnit med en sjukhusrunda då lillan kaskadkräktes en hel dag, så vi fick bli inlagda en natt för observation så hon inte blev uttorkad.
Nu har hon börjat bli slemmig å snorig, å storasyskon har magsjuka... Känner att de går bra nu!
Skönt att det gick bra! Uttorkning är inte att leka med när det gäller spädbarn!
Här har vi åkt på en förkylning alla tre! Pluttan var lite febrig för ett par dagar sedan och är nu snorig, äter dock som vanligt och allmäntillståndet är som vanligt. Den som verkar drabbas hårdast av denna förkylningen är faktiskt maken som bara vill däcka, men det kan man ju inte göra när man precis kommit tillbaka till jobbet!
Någon som vet var man kan köpa strumpor för "smala" barn?! Nu har hon strumpor där "hälen" är mitt i foten och de är ändå för breda på vaderna! Det roliga är att hon inte ens är smal, hon är precis enligt medel på både längd och vikt.
Btw, en graviditet är bästa sättet att gå ner i vikt! -12,5 kilo trots att jag inte ens ammar! Jag var överviktig så är inte direkt ledsen över nedgången
När jag är färdig med mitt barnafödande kommer jag se ut som Heidi Klum! :-P
Crp'n hade gått upp från 72 till 91, å febern har stigit från 38.9-39.9 så det är inte virus, om det är urinvägarna eller lungor kan dom inte säga än, utan hon kommet få en infart å bli inkopplad till antibiotikadropp, samt ta lite prover å så ska det göras lite odlingar... så blir det eventuellt en lungröntgen i morgon..
Mamma hjärtat brister en aning att se lillsessan såhär krasslig :/