Inlägg från: MalinTherese |Visa alla inlägg
  • MalinTherese

BF februari 2016

zespriem skrev 2016-02-16 22:17:22 följande:

Ett tillägg till mina frekventa förvärkar är en väldig ryggvärk. Molande värk som blir värre vid sammandragningar. Startade för några timmar sen. Förmodligen ingenting, men man letar ju desperat efter tecken! :D

Jag tycker ju dock att det låter som att de är på g jag! :)

Testa duscha eller bada varmt, ger det då med sig är det falskt alarm, men fortsätter de så äre bara å kavla upp ärmarna ;)
  • MalinTherese
    ak82 skrev 2016-02-17 03:37:06 följande:

Om 3.5 timmar är vi på förlossningen för planerat snitt! Sååå spännande!

Åh lycka till :D
  • MalinTherese

Jag gick å la mig strax innan 23 igår, sen har jag vid varje "vändning i sängen" känt efter lite extra å konstaterat att detta kan bli en godnattsömn.. Men den bubblan sprack kring 4 tiden, då blev jag dels kissnödig, tvungen att kliva upp, yngsta kommer farandes med täcke å kudde å ska ligga mittemellan.. Hon ligger å spekulerar å sjunger fram till 6 då hon påpekade att hon även bajsat så de är bara att kliva upp igen.. 6:45 vaknar storebror å dom går hand i hand till tvrummet för att kika på barnkanalen innan frukost. Sköönt tänkte jag.. Tills jag inser att jag läre kliva upp för att servera den!

Utvilad, nej, känningar? Nää.. Frustrerad.. Otroligt!

• MalinTherese

Här händer det ingenting, har provat vila å bada å promenerat men de är så lugnt så! Dock tog promenaden på höfterna så nu ligger man som en slakt på soffan haha :)

• MalinTherese
    Anonym (Bf feb) skrev 2016-02-17 22:31:35 följande:

Värkarna fortsätter och kommer lite tätare, men fortfarande 10-15 min mellan. Skulle bli så besviken om det skulle avta.. Är ju inställd på att det drar igång nu

Åh spännande! Hoppas det håller i sig nu så det blir bebis :D
  • MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-18 17:35:04 följande:

Då var svägerskan som är beräknad efter mig på väg in till förlossningen! Bf+1 här och bebis verkar trivas bra.

Ja, du är inte ensam iallafall, här händer de inte just något heller... Lite sammandragningar men inget annat :/
  • MalinTherese
    emeliiiiiie skrev 2016-02-18 19:01:44 följande:

Alltså hur svårt ska det va att komma ut?! =) Vi verka va flera som har sammandragningar, förvärkar osv men inget mer händer.. Bf +2 idag

Ja dom var sega tror jag haha :D

Bf+5 idag. Dagen har tillbringats på en bänk på badhuset medans sambo å barn badat, detta rekommenderar jag dock inte för så stel som man blev ajaj :p
  • MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-18 19:14:44 följande:

Nej jag förstår inte heller varför det ska vara så svårt att komma ut? Jag är fortfarande inställd på att gå över, förlossningen känns så avlägsen så kommer nog få en chock när det gäller =p våra bebisar trivs alltför bra ;) men innan helgens slut så ska väl ändå ett par stycken kommit till världen?

Hur många dagar över är det för dig nu MalinTherese?

Fem dagar över, å jag känner att jag är nästan redo att ta till alla knep, som går snart! Så jag har mer eller mindre oromantiskt bestämt med min sambo att ikväll ska det sexas! Haha! Han har absolut ingenting annat att säga till om just nu! :p
  • MalinTherese
    lillterror skrev 2016-02-18 20:05:40 följande:

Då är det inte mer än rätt att din bebis tittar ut först ;) haha lycka till med den du! Här sexas det för fullt (fått en galet ökad lust??) men inte händer det något för det! Suck för det =)

Vi gav upp sexandet tidigare då jag fick sån obehaglig känsla i underlivet efteråt, men nu är jag beredd att göra vad tusan som helst. Å eftersom

Proppen släppt kanske vi lyckas reta igång nånting iaf :p
  • MalinTherese

Nu behöver jag lite hjälp, jag satte mig i soffan å de kändes som om världens flytning flög ur puppan på mig, så jag kuta på toaletten, det var enbart vattniga å lite rosa när jag torkade mig... Är detta vattnet???

Jag har ju alltid fått tagit hål på mina hinnor runt 7cm så jag vet inte hur de känns, ser ut, luktar eller något :p

Svar på tråden BF februari 2016