Inlägg från: MalinTherese |Visa alla inlägg
  • MalinTherese

BF februari 2016

minneli skrev 2016-02-11 08:43:53 följande:

5.15 imorse gick vattnet!

Åhå! Nu börjar det hända grejer :) spännande! :)
  • MalinTherese

Bf idag, men ingen känning alls än så länge!

Så ska man ändå gå över så tycker jag bebis kan sattsa på söndag som ankomst dag isf :)

• MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-12 16:32:38 följande:

Äckel varning men har idag haft flytningar som är som typ snor. Ingen spec färg eller så typ vit men konsistensen är som snor och är typ elastiskt om ni förstår hur jag menar. Är på bf+2. Kan detta vara del av slempropp eller kommer den alltid ut mer som en klump? Hört att den är grön med men måste den vara det? Nån som vet??

Låter som delar av slemproppen :) min kom i omgångar med andra barnet åxå! :)
  • MalinTherese
    GameOfLife skrev 2016-02-13 17:48:12 följande:

Jag önskar att jag hade det.. men här känns de som vilken annan dag som helst.

Jo, samma här, hade bf igår så vill så gärna att det ska dra igång, men det känns avlägset just nu :p
  • MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-13 19:17:06 följande:

Ok hoppas att det är det. Fast griper väl efter halmstrån då jag nu är 3 dagar över tiden. Slemproppen behöver ju inte betyda ett dugg :/

Nä egentligen inte, men mina förlossningar har alltid börjat med.att slempropp börjat släppa :)
    Jennsan84 skrev 2016-02-13 19:19:24 följande:

Nä inte ett dugg. Bf +3 I dag :/ vill inte vänta längre!!

Jag förstår dig! Själv har jag stor städat å gått på långpromenader.. Men inget händer. Möjligen fler sammandragningar, men lillan sträcker på sig mitt i sammandragningen å de gör så ont ;/
  • MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-13 19:58:47 följande:

Ok då får jag hoppas att det är samma för mig.

Har också storstädat i flera dagar. Gått promenader, testat färdknäpp men inget hjälper. Funderar på att be on hinnsvepning men dom gör det inte på min mvc så då måste jag till sjukhuset och det känns jobbigt att ta sig dit för det när det inte alltid funkar heller!

Samma här, färdknäppen gjorde bara ont tillslut så den gav vi upp! Storstädning å promenader gör bara kroppen trött å tung :p
  • MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-13 22:02:47 följande:

Haha ja det är hopplöst :) när har du bf?

Igår hade jag bf -_-

Så jag känner mig redigt less när man inte har en ända känning :p
  • MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-13 23:35:21 följande:

Ja det är så trist! Men du har barn sen innan va? Gick du över då med? Detta är mitt första så man ska väl gå över typ men jag har varit så inställd att jag skulle få innan bf. Alla trodde det så att nu ha gått snart 4 dagar över är helt sinnes!! Börjar bli trångt för den lilla också för det känns som om magen ska spricka ibland när hon brer ut sig!

Ja jag har två sen innan, första gick jag över 6 dagar med, andra kom tre dagar tidigare, så jag var inställd på att få tidigare faktiskt :p

Men damen i magen verkar trivas gott, men snart skickar jag en vräkningsorder :p
  • MalinTherese
    Jennsan84 skrev 2016-02-14 00:34:09 följande:

Haha jag skickar också en snart! Konstigt det där när dom kommer. Undra vad det är att ibland kommer dom tidigt och ibland sent. Jag vill verkligen inte bli igångsatt. Fast onekligen verkar det lite skönt att man får en tid och man kan åka dit i lugn och ro och slippa klocka verkar hemma och sen sitta i bilen och dö på vägen dit :)

Ja det är lite underligt faktiskt! :)

Ja visst, men jag vill inte bli igångsatt, har fått en tid inbokad den 23:e om inte damen bestämt sig för att titta ut innan, å just nu känns den 23:e så långt bort att jag kommer spy på att vara gravid så länge.. Helst hade jag velat föda igår så det var klart känner jag :p
Svar på tråden BF februari 2016