BF februari 2016
5.15 imorse gick vattnet!
5.15 imorse gick vattnet!
Bf idag, men ingen känning alls än så länge!
Så ska man ändå gå över så tycker jag bebis kan sattsa på söndag som ankomst dag isf :)
Äckel varning men har idag haft flytningar som är som typ snor. Ingen spec färg eller så typ vit men konsistensen är som snor och är typ elastiskt om ni förstår hur jag menar. Är på bf+2. Kan detta vara del av slempropp eller kommer den alltid ut mer som en klump? Hört att den är grön med men måste den vara det? Nån som vet??
Ingen som har några känningar? :)
Jag önskar att jag hade det.. men här känns de som vilken annan dag som helst.
Ok hoppas att det är det. Fast griper väl efter halmstrån då jag nu är 3 dagar över tiden. Slemproppen behöver ju inte betyda ett dugg :/
Nä inte ett dugg. Bf +3 I dag :/ vill inte vänta längre!!
Ok då får jag hoppas att det är samma för mig.
Har också storstädat i flera dagar. Gått promenader, testat färdknäpp men inget hjälper. Funderar på att be on hinnsvepning men dom gör det inte på min mvc så då måste jag till sjukhuset och det känns jobbigt att ta sig dit för det när det inte alltid funkar heller!
Haha ja det är hopplöst :) när har du bf?
Ja det är så trist! Men du har barn sen innan va? Gick du över då med? Detta är mitt första så man ska väl gå över typ men jag har varit så inställd att jag skulle få innan bf. Alla trodde det så att nu ha gått snart 4 dagar över är helt sinnes!! Börjar bli trångt för den lilla också för det känns som om magen ska spricka ibland när hon brer ut sig!
Haha jag skickar också en snart! Konstigt det där när dom kommer. Undra vad det är att ibland kommer dom tidigt och ibland sent. Jag vill verkligen inte bli igångsatt. Fast onekligen verkar det lite skönt att man får en tid och man kan åka dit i lugn och ro och slippa klocka verkar hemma och sen sitta i bilen och dö på vägen dit :)