lillterror skrev 2016-01-10 08:17:42 följande:
Har inte varit med om samma, men vill bara säga att vi håller tummarna här borta och hoppas det bara var en extra stressig dag som påverkade trycket! Tycker du ska försöka lyssna på din bm som har såpass bra erfarenhet av sånt här =) försöka i den mån du kan iaf, förstår ju att tankarna börjar fara omkring i huvudet.. är ni färdiga med allt boande i hemmet om det skulle bli av tidigare? :)
Tack!
Troligen var det bara min vanliga stress inför blodtryck som gjorde att trycket blev så högt. Vi har varit hos mina föräldrar under helgen och min mamma jobbar på sjukhuset och hade lånat hem en blodtrycksmätare. Igår låg det på 110/75 :)
Min bm är medveten om att jag stressar upp mig när prover ska tas och trodde precis som jag att det höga blodtrycket berodde på det. Men hon vill ändå ha extra koll vilket för mig känns tryggt och bra :)
Ja nu är nog allt där hemma färdigt faktiskt. Jag har lite kvar att lägga ner i bb-väskan :) Eller filmkameran har vi inte köpt! Det får bli veckans uppdrag :) Vi hämtade ut vagnen igår och den provkörs för fullt inomhus just nu, haha. Tänk att vår lilla gosse ska ligga där i? :)
Hur är allt med dig? Känner ni er redo? :))