BF februari 2016
Haha ja det förstår jag! Är fascinerande hur kropparna Fungerar och reagerar i detta läget. Att det är så olika!
Jag mår faktiskt bättre nu än jag gjort på länge i graviditeten! Har ju haft alldeles för stora problem med foglossningen och det har påverkat både psykiskt och fysiskt. Men nu när det äntligen har lättat och jag är kapabel att röra mig hyfsat så har det fått hela mig att må så mycket bättre! Däremot har jag stannat av i viktökningen sen början på januari, t.o.m minskat lite. Bm säger inget om det så jag borde inte lägga någon energi på att tänka på det heller, men det känns lite knasigt =)
Så himla härligt att du mår bättre nu i slutet :) Hoppas att det håller i sig hela vägen :) Jag fortsätter gå upp i vikt jag, jises. Är +18 kilo nu. Lär hamna över 20 kg plus innan bebis är ute. Har börjat dra på mig vätska. Vigsel- och förlovningsringarna fick jag snällt lägga bort igår. Som jag förstår det som så är det nog ganska vanligt att man står still eller till och med går ner i vikt i slutet av graviditeten, så du behöver inte oroa dig :) Speciellt inte om din bm inte sagt något annat :)
Min gosse lever verkligen rövare i magen, måste vara otroligt trångt för honom. Ibland känns det som att jag kan greppa tag om hans fot eller knä, haha :)