Hallojs brudar!! Underbart med plus!!
Plussa den 28/5 på min sambos födelsedag och ja...de blev en fin födelsedagspresent. Förstod ända sen Äl att de va nått på gång med mensvärk som kom o gick, bröstvårtor ömma som jag vet inte vad, trodde inte att det skulle ta sig på en gång. Började med folsyra 1 maj för hinna med några månaders knaprande och inte få + fören i slutet av sommaren/hösten där någonstans då sambon sa att vi skulle försöka i slutet av sommaren. Får hoppas att allt går väl, för oss alla!
Annars har mina symtom vare Mensvärk, molande av och till och ibland riktiga hugg som hållt i sig en 10 sek som sen gått över i molande. Ömma, varma och tunga tuttar...har inte så små sen innan så dessa lär ju växa till förbannelse känns det som. Tröttheten har nu slagit till och sover som en stock på kvällarna efter jobbet kan knappt hålla ögonen öppna.
Tog min första fragminspruta imorse då jag år 2013 fick lungemboli i samband med avbruten graviditet och p-plåster. Var på ett tidigt ultraljud igår hos Smvc och allt såg normalt ut för min gångna tid, ca 4-5 veckor, svårt att se men livmodern var större och en liten liten vit prick syntes. Inskrivning lite tidigare på måndag på mvc och hoppas allt ser bra ut då med.
Spännande att det finns ett gäng som plussat i maj =) Hoppas det går väl för oss alla och GRATTIS!!