• anynumos

BF februari 2016

Hej
    Äntligen plussat, gravid i v.5 (5+0). Skrattande
    Hade varit kul att följas ett gäng under dessa 9 månader! Flört
    Vilka grav. symtom har ni nu?
    Jag har ömma och större bröst, haft ömt i ca 6 dagar nu, plussade den 21/5.
    Nu senaste 2 dagarna även molvärk i tjejmagen.. kommit och gått större delen av dagen. 

• Svar på tråden BF februari 2016
  • Sarah21

Plussade igår på morsdag! Visar 1-2 på digital! Men jag hade mens senast 6maj då borde de väl vara 3+5 eller hur tänker man?

• Darimna
    Sarah21 skrev 2015-06-01 11:27:15 följande:

Plussade igår på morsdag! Visar 1-2 på digital! Men jag hade mens senast 6maj då borde de väl vara 3+5 eller hur tänker man?

Tipsar om familjelivs graviduträknare. Enkelt och tydligt

www.familjeliv.se/pregnancy/calculator
  • MalinTherese

Vi plussade igår! Hade mens 5 maj, så beräknad till den 7 februari om allt går vägen :)

Å detta är nummer tre!

Någon som vet mer om detta med Hcg ökningen? Då jag plussade väldigt sent med 1:an och 2:an.. Men väldigt tidigt denna gång :p

• Anna_längtar_barn

Hej!

Hoppar in här om det är ok!

Jag plussade igår och BF är 5 februari. Känns helt otroligt och overkligt. Vi lyckades på första försöket och jag hoppas att det går bra med allt nu! :) så glad!

• Sansastark

Grattis Anna_längtar_barn ! :) Vi lyckas också på första försöket med vårt första barn, och allt gick bra. Hoppas på samma för er :)

• Sickan5

V5. (4+3) här .. Andra barnet ???? överlycklig. Har inskrivning/kub test v10 (blodprovet) hos Bm

• Sickan5

Åh skrev hjärtan men de blev frågetecken.. Sorry inga frågetecken här inte bara lycka

• Hedisen

Plussade i lördags och starkare idag. så himla lycklig! Bf 9 februari om allt går som det ska! Första barnet!

• Bonnie4900

Vi har berättat för min syster och min bästa kompis. Vi kommer också berätta tidigare än v 12, runt v. 8 tror jag det blir då vi kommer hälsa på svärisarna som bor en bit bort!

Jag får ju sådana lyckorus under dagen att man inte kan tro det är sant att man blivit berikad med ett mirakel till!

Glömde ju att ringa till MVC idag för inskrivningssamtal ! ????????

• Sarah21
    Hedisen skrev 2015-06-01 18:11:02 följande:

Plussade i lördags och starkare idag. så himla lycklig! Bf 9 februari om allt går som det ska! Första barnet!

Å vad roligt har också bf 9 februari! :)
Svar på tråden BF februari 2016