Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

märtanpärtan skrev 2015-07-10 11:39:43 följande:

Hej!grattis till alla plus!

Har följt tråden hela tiden :)

Jag har egentligen bim 19/7 men de två senaste månadens har det vart både tre veckor sent och 5dagar för tidigt..

Jag gjorde iaf ett gtest(nä 4st) nu imorses för jag tyckte att jag kände mig lite skum och plus det var det:) känner mig lite skakig..

phpmTIpQa85860.jpg

Härligt! Stort grattis!
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-10 12:42:42 följande:
    Känns ganska kört då jag plussade superstarkt på bim-3 förra graviditeten (slutade i MA). Men man vet ju aldrig. Håller tummarna för dig!
    Men så kan du ju inte tänka! Du kanske hade äl senare, alternativt att ägget fäste senare (kan ju diffa på flera dagar!) den här gången! Så länge inte mensen dyker upp lever hoppet!
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-10 16:00:21 följande:
    Haha känns bättre att förvänta sig det värsta så blir man positivt överraskad istället för besviken :'D

Du skulle testa cb plus imorgon va? Då måste du lägga upp bild här! Tänkte att jag avvaktar tills söndag och ser om mensen dyker upp. Har haft mensvärk i två dagar nu och känner hela tiden att den kommer komma när som helst så vi får väl se.
    Japp, imorgon vankas det cb plus. Börjar bli lite nervös. Jag som ALDRIG brukar vara det.
    Aja, också inställd på negativt, så slipper man bli besviken!
  • Symetrical

Öh, helt blankt cb nu på äl +12. Inte så mycket som en tillstymmelse till plus. Är det kört nu, eller?!?
    Hur kan man må såhär och INTE vara gravid!?!??

• Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-11 07:30:32 följande:
    Men va märkligt! Och så alla spök....
    Precis! Och de spökstrecken har ju trots allt "stegrats" lite. Hade det inte varit för alla symptom och känslan jag har i kroppen hade jag aldrig tagit dem för något annat än spökstreck (då hade jag förmodligen aldrig ens tagit några test förrän tidigast 2 v efter äl) men nu känner jag mig minst sagt förvirrad! Är jag inte gravid vill jag ju liksom bara få den förbaskade mensen! :-P
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-07-11 07:45:58 följande:
    Vilken dag är du på idag?
    Äl +12, så är ju fortfarande relativt tidigt, men tycker ändå att det borde visa något...!? Är alla andra svaga streck spök då, eller?
    Med sonen plussade jag ganska svagt på äl +16 tror jag. Hade mer is i magen på den tiden.
  • Symetrical
    Jenka81 skrev 2015-07-11 08:47:28 följande:

Fast vänta, det är väl inte ens BIM-dagen för er? Då är det ju verkligen inte kört! smile1.gif Vissa plusar inte förrän några dagar efter BIM beroende på hur mycket hcg som hunnit produceras. Lugna o fina nu... Lättare sagt än gjort. :)

Tack goding! Skall ta och chilla ett par dagar nu, så blir det ett nytt test på måndag på äl +14 om inte mensen dykt upp tills dess!
  • Symetrical
    Fronten skrev 2015-07-11 08:28:09 följande:
    Jag är på ÄL +13 och har precis som dig känt mig såå sjukt gravid denna månad. Ingen mens vill komma igång och jag brukar aldrig ha en cykel på 33 dagar! Men inget plus. Nu vill jag bara att den ska komma då det känns kört att jag skulle vara gravid ändå. Dessutom kommer och går mina symptom hela tiden nu med illamående, känslig för lukter och ömma bröst.... 
    Ja, visst är det knäppt!?
    Jag mår mer eller mindre kass hela tiden (dock förkyld också, så svårt att veta vad som är vad) men det är värst på eftermiddagar och kvällar.
    Nu blir det inte mer test förrän på måndag!
  • Symetrical
    Fronten skrev 2015-07-11 08:28:09 följande:
    Jag är på ÄL +13 och har precis som dig känt mig såå sjukt gravid denna månad. Ingen mens vill komma igång och jag brukar aldrig ha en cykel på 33 dagar! Men inget plus. Nu vill jag bara att den ska komma då det känns kört att jag skulle vara gravid ändå. Dessutom kommer och går mina symptom hela tiden nu med illamående, känslig för lukter och ömma bröst.... 
    Ja, visst är det knäppt!?
    Jag mår mer eller mindre kass hela tiden (dock förkyld också, så svårt att veta vad som är vad) men det är värst på eftermiddagar och kvällar.
    Nu blir det inte mer test förrän på måndag!
  • Symetrical
    9camilla9 skrev 2015-07-11 09:07:53 följande:

Hej alla tog ett gravtest precis testlagrets trorjag ser en skugga har jag rätt?:)

phpzE07ya29822.jpgphpzXIMR342057.jpg

Absolut ett svagt streck! Visste väl det med tanke på alla positiva äl-test! Men vad konstigt att det tar sån lång tid för dig att få positivt på gravtest. Du måste verkligen vara något av en "låghormonare"
Svar på tråden Vi med BIM i juli