Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

Jaha. Då vart man inte klokare idag heller på äl +14. Men kan eventuellt ana ett svagt svagt streck om man för bilden upp och ner(?) men känns som att det borde vara starkare by now!?!?! Dock ingen mens eller känningar att den är på g heller...

• Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-13 07:25:30 följande:
    Men vad konstigt.. Du hade ju liiiiite synligt streck på de andra testen?? När är din bim? Du kanske är en låghormonare :)
    Ja, eller hur!? Skumt!
    Vet inte exakt när bim är, då min lutealfas krånglat massa senaste halvåret. Men är ju på äl +14 idag. Med sonen plussade jag relativt svagt på äl +16, så antar att så länge inte mensen kommer lever hoppet.
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-13 07:29:46 följande:

ja idag kom det första riktiga plusset som man kunde se utan att trixa med bilden :D är idag på bim-4 eller bim-6 och jag hoppas detta går vägen denna gång då jag sist fick MA i v 10....blivit gavid på försök 1 båda gångerna.

jag är sååå glad men törs ändå inte ta ut någon glädje förens vi varit på vul i v.7-8 någon gång :)

Stort grattis! Klart och tydligt plus! När hade du äl?
  • Symetrical
    NellieMeja skrev 2015-07-13 10:34:31 följande:

Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.

Stort grattis!
  • Symetrical
    Migas skrev 2015-07-13 10:53:02 följande:
    Stort grattis! Jag känner igen mig i din historia då jag just plussat (eller bekräftat de stegrande plus jag haft ett tag) och har ett mf i vecka 9 (8+1) bakom mig så känns lite nervöst men även spännande just nu.  Har du fler än ett mf bakom dig eller hur får du vul så tidigt?
    NellieMeja skrev 2015-07-13 10:34:31 följande:

Ok. Nu kör vi igen plussade igår. Så glad men naturligtvis orolig för missfall igen som förra månaden. Men nu ska fröet stanna kvar å bli en härlig bebis.

Stort grattis! Vad snabbt du fick ett plus efter mf då, hoppas att det går bra denna gången och att vi slipper mf.  Får man fråga vilken vecka du fick mf i sist?Konstigt det verkar med varierande styrka på "plusen" beroende på dag. Har du använt samma test hela tiden?

Stort grattis till alla som plussat nyligen!
    Ja, visst verkar söder lite skumt..!? Första svaga testet på äl +9 förra veckan med tl, sen på äl +10 och 11 med Apotekets egna. I princip helt blankt på äl +12 med cb och sen nu det hör patetiska "strecket" på cb på äl +14.
    Tiden får utvisa.
  • Symetrical
    Tett90 skrev 2015-07-14 10:40:53 följande:

Vet inte om ett under precis skedde ?! phpdV9sqV21835.jpg

Ser onekligen så ut! Stort grattis! Har ni försökt länge?
  • Symetrical
    88therese skrev 2015-07-14 11:04:46 följande:

Kan inte fatta!

Har varit konstig i magen i över en veckas tid och fick vad jag trodde va mensvärk för en vecka sedan, men ingen mens.

Känner mig annars inte annorlunda alls så detta är bara så svårt å tro på.

Tog ett test i morse å de va positivt!

Kommer nog ta något test till vid fler tillfällen innan jag vågar tro på att jag kanske är GRAVID!!

phpxuT8wA64248.jpg

Verkar inte bättre! Grattis!
  • Symetrical
    m2b skrev 2015-07-14 16:56:04 följande:

Symterical hur går det för dig?

Fullständig status quo här!
    Ingen mens, inget plus (knappt ens spök på senaste testet), temp fortfarande något över baslinjen, sjukt mycket symptom och starkare äl-test.
    Börjar misstänka att det bara kroppen som spårat ur totalt efter förra månadens tidiga MF.
Svar på tråden Vi med BIM i juli