• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • kastrullen
    miamarina84 skrev 2015-07-26 09:55:29 följande:

Bim på onsdag här med och har heller inga symtom men vi hoppas ändå på oss nu, nu närmar det sig :)

Ja hoppas och håller tummarna! :)
  • Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-26 15:11:37 följande:

Ja en billig sticka.. Kan aaaana streck om man anstränger sig så de e neg å sen ett digitalt neg..

Åh, så segt! :-/
    Tror du själv att NC har satt ut äl på rätt dag den här gången?
  • miamarina84
    kastrullen skrev 2015-07-26 16:39:11 följande:

Ja hoppas och håller tummarna! :)

De sket sig mensen är påväg :( lycka till för dig.
  • halo83

Ja det har den varje gång ... Fick lite rosa på pappret nu så de e kört för mig :(

Symetrical skrev 2015-07-26 16:46:54 följande:

Åh, så segt! :-/

Tror du själv att NC har satt ut äl på rätt dag den här gången?

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-26 17:37:33 följande:

Ja det har den varje gång ... Fick lite rosa på pappret nu så de e kört för mig :(

Mög! När har du bim?
  • halo83

Idag :(

Jag har aldrig varit med om rosa flytningar förut..de såg ut som äggvita fast lite lite lite rosa. Jag har alltid börjat blöda direkt på morgonen med mörkt blod

Symetrical skrev 2015-07-26 17:49:39 följande:

Mög! När har du bim?

• halo83

Kan man få nidblödning typ 15 dagar efter äl? Jag hade äggviteflytningar den 11:e och NC satte Ut den Dagen som äl... Men tänkte ifall att äl skedde senare? Idag är jag på äl+15 om man räknar från den 11:e

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-26 18:16:09 följande:

Kan man få nidblödning typ 15 dagar efter äl? Jag hade äggviteflytningar den 11:e och NC satte Ut den Dagen som äl... Men tänkte ifall att äl skedde senare? Idag är jag på äl+15 om man räknar från den 11:e

Hade du bara äggviteflytningar en enda dag?
    För kollar man på din graf skulle du ju nästan lika väl kunnat ha haft äl typ fyra dagar senare och isf är du bara på äl +11.
    Du har inget foto på testet från imorse?
  • halo83

Jag hade bara de på lördagen... NC satte ut äl då men en annan app Söderström jag hade äl på tisdagen efter...

Nä ingen bild,va så svagt att de inte syntes på bild.

Symetrical skrev 2015-07-26 18:41:39 följande:

Hade du bara äggviteflytningar en enda dag?

För kollar man på din graf skulle du ju nästan lika väl kunnat ha haft äl typ fyra dagar senare och isf är du bara på äl +11.

Du har inget foto på testet från imorse?

• hennaah

Bim -3 och rosaaktigt på pappret.... Jag vill inte ha mens nu... Den har aldrig varit tidig så jag hoppas att detta är något.. Annat.

Kan man ha nidblödning så tätt inpå bim??

Svar på tråden Vi med BIM i juli