• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    Liam05 skrev 2015-07-30 18:22:27 följande:
    Brukar det inte vara så starkt på BIM-3?
    Håller med om att det är extremt starkt!

Ett scenario är ju att du haft äl tidigare än du tror och att du därför får så starkt utslag. När hade du mens sist?
    Antingen så är allt som det ska trots din blödning, eller också håller du på att få MF. (Vill inte skrämma upp dig, men jag testade väldigt starkt i nästan en vecka efter min smärtsamma störtblödning)
    Ett annat alternativ är att det är en tvillinggraviditet där ena fostrets stötts ut (tydligen väldigt vanligt!) som sedan fortlöper normalt.
  • natlin
    cutebike skrev 2015-07-30 14:47:04 följande:

Hej!

Är ju i slutet på dessa trådar (2) varje gång men tro att jag nästan trillade av toastolen i måndags morse då jag fick detta resultatet! Plus

Overkligt men superglada är vi Skrattande!

Lycka till alla kämpar!

Grattis :)
  • Liam05
    Symetrical skrev 2015-07-30 19:54:44 följande:

Håller med om att det är extremt starkt!

Ett scenario är ju att du haft äl tidigare än du tror och att du därför får så starkt utslag. När hade du mens sist?

Antingen så är allt som det ska trots din blödning, eller också håller du på att få MF. (Vill inte skrämma upp dig, men jag testade väldigt starkt i nästan en vecka efter min smärtsamma störtblödning)

Ett annat alternativ är att det är en tvillinggraviditet där ena fostrets stötts ut (tydligen väldigt vanligt!) som sedan fortlöper normalt.

Jag hade ett utomkvedshavndeskap så jag opererades igår :(
  • sommarblomma1
    Liam05 skrev 2015-08-01 15:44:55 följande:
    Men oj! Kan det ge så starka utslag? Vad hände, fick du åka in akut?
  • Liam05
    sommarblomma1 skrev 2015-08-01 16:53:42 följande:

Men oj! Kan det ge så starka utslag? Vad hände, fick du åka in akut?

Ja det ger utslag även om det är utomkveds,jag blödde ju som sagt va o tänkte bara åka in o kolla om det var missfall på g eller om det såg bra ut, slutade med att jag blev inlagd direkt o opererades morgonen därpå.
  • Malin 845
    Åh din stackare! :(. Hoppas att operationen gick bra och att du återhämtar dig snart!

*ger dig en bamsekram*
  • Villbligravidnu
    Liam05 skrev 2015-07-30 15:15:00 följande:

BIM-3

Ingen värk men blöder klart rött blod, missfall på g?

Hur går det för dig?
  • Villbligravidnu
    Liam05 skrev 2015-08-01 17:39:15 följande:

Ja det ger utslag även om det är utomkveds,jag blödde ju som sagt va o tänkte bara åka in o kolla om det var missfall på g eller om det såg bra ut, slutade med att jag blev inlagd direkt o opererades morgonen därpå.

Såg nu fy så tråkigt! Stackarn! Hoppas du återhämtar dig fort!
  • Nystjärna
    Din stackare :( Jag hoppas allt gick bra med operationen och att du snart mår bättre. Så ledsen för din skull :( Stor Bamsekram
  • Nystjärna

Nu är det ingen tvekan längre :) Jag är så glad :) <3 Hoppas bara så att den lill* vill stanna hos oss :) <3

• Symetrical
    Ajdå! Stackare. Hoppas att du återhämtar dig fort! *styrkekram*
  • twiks

Sent om sider lyckades jag imorse äntligen få ett test att fungera! Skönt med ett digitalt test där det står GRAVID så tydligt! 3+ veckor stod det BIM +20 idag, 7 v efter sista mensen

• Sali2015

Grattis twiks!!!!
    Så underbart det måste kännas!!

Själv längtar jag så det värker i kroppen. Känns overkligt att det någonsin ska li av.

• twiks

Tack Sali2015, det känns overkligt och fantastiskt att jag ska bli mamma inom ett antal månader, alla symtom gör dock att det känns mera säkert att det faktiskt växer ett liv där inuti.. Hoppas verkligen att du får uppleva detsamma snart!!

Svar på tråden Vi med BIM i juli