Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej!
Är ju i slutet på dessa trådar (2) varje gång men tro att jag nästan trillade av toastolen i måndags morse då jag fick detta resultatet!
Overkligt men superglada är vi !
Lycka till alla kämpar!
Håller med om att det är extremt starkt!
Ett scenario är ju att du haft äl tidigare än du tror och att du därför får så starkt utslag. När hade du mens sist?
Antingen så är allt som det ska trots din blödning, eller också håller du på att få MF. (Vill inte skrämma upp dig, men jag testade väldigt starkt i nästan en vecka efter min smärtsamma störtblödning)
Ett annat alternativ är att det är en tvillinggraviditet där ena fostrets stötts ut (tydligen väldigt vanligt!) som sedan fortlöper normalt.
Men oj! Kan det ge så starka utslag? Vad hände, fick du åka in akut?
BIM-3
Ingen värk men blöder klart rött blod, missfall på g?
Ja det ger utslag även om det är utomkveds,jag blödde ju som sagt va o tänkte bara åka in o kolla om det var missfall på g eller om det såg bra ut, slutade med att jag blev inlagd direkt o opererades morgonen därpå.
Nu är det ingen tvekan längre :) Jag är så glad :) <3 Hoppas bara så att den lill* vill stanna hos oss :) <3
Sent om sider lyckades jag imorse äntligen få ett test att fungera! Skönt med ett digitalt test där det står GRAVID så tydligt! 3+ veckor stod det BIM +20 idag, 7 v efter sista mensen
Grattis twiks!!!!
Så underbart det måste kännas!!
Själv längtar jag så det värker i kroppen. Känns overkligt att det någonsin ska li av.
Tack Sali2015, det känns overkligt och fantastiskt att jag ska bli mamma inom ett antal månader, alla symtom gör dock att det känns mera säkert att det faktiskt växer ett liv där inuti.. Hoppas verkligen att du får uppleva detsamma snart!!
Hur hittar jag förresten tråden för BF i mars?