• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • halo83

Sitter i samma sits med bim idag med rosa på pappret.. Aldrig fått så innan utan mensen har kommit direkt. Nu är det mer som blodiga flytningar. Inte alls samma färg mängd el konsistens som jag brukar ha vid mens. Osäker på om jag är på äl +15 el om jag är på äl+ 11...

hennaah skrev 2015-07-26 19:11:11 följande:

Bim -3 och rosaaktigt på pappret.... Jag vill inte ha mens nu... Den har aldrig varit tidig så jag hoppas att detta är något.. Annat.

Kan man ha nidblödning så tätt inpå bim??

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-26 18:49:00 följande:

Jag hade bara de på lördagen... NC satte ut äl då men en annan app Söderström jag hade äl på tisdagen efter...

Nä ingen bild,va så svagt att de inte syntes på bild.

Söderström? :-P

Jag får jämt äggviteflytningar minst 4-5 dagar innan ägget väl släpper.
    Testade du inte med äl-test?
  • halo83

Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?

Symetrical skrev 2015-07-26 19:22:15 följande:

Söderström? :-P

Jag får jämt äggviteflytningar minst 4-5 dagar innan ägget väl släpper.

Testade du inte med äl-test?

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-26 19:51:19 följande:

Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?

Nej, det låter absolut inte som en omöjlighet då! Håller alla tummar och tår för dig!
  • miamarina84
    halo83 skrev 2015-07-26 19:16:59 följande:

Sitter i samma sits med bim idag med rosa på pappret.. Aldrig fått så innan utan mensen har kommit direkt. Nu är det mer som blodiga flytningar. Inte alls samma färg mängd el konsistens som jag brukar ha vid mens. Osäker på om jag är på äl +15 el om jag är på äl+ 11...

Jag är som er, har bim på onsdag men fick mens idag. Eller de r rosa /bruna flytningar knappt så de ses på pappret. Men de senaste månaderna har de fortsatt så några dagar för att sedan bli mens tyvärr :(
  • halo83

Blöder knappt märkbart så de ska bli spännande å se hur tempen ligger i morgon, för visst måste den ha sjunkit massor om det nu är mens?

Symetrical skrev 2015-07-26 20:31:44 följande:

Nej, det låter absolut inte som en omöjlighet då! Håller alla tummar och tår för dig!

• hennaah
    halo83 skrev 2015-07-26 19:16:59 följande:

Nja eftersom jag inte ÄL-testar så vet jag inte exakt men enligt min app så är jag på äl+11 idag. Tycker det är så skumt då min mens aldrig vart tidig, men nu kommer typ.. Blodaktiga flytningar så antar att tant röd är här... SUCK!!!
  • kastrullen
    miamarina84 skrev 2015-07-26 17:33:43 följande:

De sket sig mensen är påväg :( lycka till för dig.

Nej va trist.. här tror jag det blir samma sak. Fick lite rosa på pappret idag så gissar att den kommer snart. :/
  • halo83

Tempdipp och tilltagande smärta och blödning så japp, de e kört denna gång oxå.. Lämnar fl nu ett tag så får vi se om vi orkar med försök 15

Svar på tråden Vi med BIM i juli