Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Sitter i samma sits med bim idag med rosa på pappret.. Aldrig fått så innan utan mensen har kommit direkt. Nu är det mer som blodiga flytningar. Inte alls samma färg mängd el konsistens som jag brukar ha vid mens. Osäker på om jag är på äl +15 el om jag är på äl+ 11...
Bim -3 och rosaaktigt på pappret.... Jag vill inte ha mens nu... Den har aldrig varit tidig så jag hoppas att detta är något.. Annat.
Kan man ha nidblödning så tätt inpå bim??
Jag hade bara de på lördagen... NC satte ut äl då men en annan app Söderström jag hade äl på tisdagen efter...
Nä ingen bild,va så svagt att de inte syntes på bild.
Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?
Söderström? :-P
Jag får jämt äggviteflytningar minst 4-5 dagar innan ägget väl släpper.
Testade du inte med äl-test?
Testade inte med äl tester då vi inte var hemma ...
Haha säger att ska de stå ;) Rent tidsmässigt och tempomässigt så kan jag lika väl vara på äl+11 . NC satte ut äl den 11:e men en annan app sa äl den 15:e... Och jag har samma temp den 11:e som den 15:e . Äl sekret den 11:e och då ska äl ske 3-5 dagar efter... Såååå det e fan inte omöjligt med en nidis... I o m att tempen inte sjunkit under basallinjen heller.. Så borde jag inte få mens idag...eller tänker jag helt fel?
Sitter i samma sits med bim idag med rosa på pappret.. Aldrig fått så innan utan mensen har kommit direkt. Nu är det mer som blodiga flytningar. Inte alls samma färg mängd el konsistens som jag brukar ha vid mens. Osäker på om jag är på äl +15 el om jag är på äl+ 11...
Blöder knappt märkbart så de ska bli spännande å se hur tempen ligger i morgon, för visst måste den ha sjunkit massor om det nu är mens?
Nej, det låter absolut inte som en omöjlighet då! Håller alla tummar och tår för dig!
De sket sig mensen är påväg :( lycka till för dig.
Tempdipp och tilltagande smärta och blödning så japp, de e kört denna gång oxå.. Lämnar fl nu ett tag så får vi se om vi orkar med försök 15