• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    miamarina84 skrev 2015-07-22 16:28:28 följande:
    Bim samtidigt, lycka till :)
    Spännande! Tack detsamma!
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-22 17:26:03 följande:
    Ja, dessvärre kan det ju spela in. smile4.gif
    Är det många kilo? Vet att hormonerna kan rubbas ganska mycket av övervikt. Kan såklart bero på hormonell obalans efter hormonellt preventivmedel också!

Är du säker på att du hade äl då? Visst tempar du också..?
    Ja det är en del.. Ska påbörja att gå mer på gym, har inte blivit av.. :/. Ja precis mycket kan spela in.. Jag tror jag iallafall. Testet var starkt, hade typ äggviteflytning o så. Ja men har varit dålig på det nu när vi var på en resa på en vecka. Inte sovit så bra, o då ska man inte kolla tempen.. :/
  • Maka94

Så var BIM dagen snart till ända, ingen mens än så länge. Negativt test iförrgår, varför ska kroppen spöka med så oregelbundna cykler nu när vi är igång med försöken. När den innan vi försökte alltid var punktlig :(

• MrsNG

Jag har BIM på söndag men har typiska menstecken: molvärk, humörsvängningar och hungrig. Det blir nog inget plus denna månad :(

• Maka94

Mensen dök upp tidigt imorse, torkar tårarna och hoppas så innerligt att vi får plussa i augusti och att jag får ett efterlängtat majbarn som jag alltid drömt om..

• halo83

Usch vad tråkigt! Tänker på er.. Har ni försökt länge?

Maka94 skrev 2015-07-23 22:20:11 följande:

Mensen dök upp tidigt imorse, torkar tårarna och hoppas så innerligt att vi får plussa i augusti och att jag får ett efterlängtat majbarn som jag alltid drömt om..

• halo83

Bim-2 idag och alla symptomer som bortblåsta utom illamåendet... Tempen fortfarande något högre men gissar på tempdipp i morgon bitti...

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-24 09:15:59 följande:

Bim-2 idag och alla symptomer som bortblåsta utom illamåendet... Tempen fortfarande något högre men gissar på tempdipp i morgon bitti...

Har du tagit något mer test?
  • halo83

Ja billig sticka i morse... Neg :(

Symetrical skrev 2015-07-24 09:26:43 följande:

Har du tagit något mer test?

Svar på tråden Vi med BIM i juli