• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Hoppas sommar 2015
    EkoS skrev 2015-06-30 11:16:03 följande:
    Kunde inte hålla mig längre. Om det var något borde det väl vara tydligare på bim -1. Ingen som ser något på det här?
    Alltså jag tycker ändå att jag ser något. Och om du kollar mitt test från igår (bim-1 finns lite längre bak i tråden) så tycker iallafall jag att det ser lika ut. Och jag fick positivt idag. Testa igen imorgon tycker jag :) Håller tummarna!
  • MuM2girls

phpn1zoBk07920.jpg

Kunde inte hålla mig längre. Om det var något borde det väl vara tydligare på bim -1. Ingen som ser något på det här?

Är jag helt tossig är det inte ett super svagt sträck där? Kanske är bilden missvisande. Finns det ett svagt sträck där ekos ? För om det finns ett svagt svagt så är det possetivt.
  • Kvinna84a
    halo83 skrev 2015-06-30 10:20:14 följande:

Ok, nu har vi bestämt här hemma att söka hjälp efter sommaren :) så nu släppte pressen lite å vi ska bara njuta av sommaren så får vi se vad det sägs :)

Låter bra, vi ska göra detsamma :)
  • Annan87

Hoppar gärna in i tråden. Jag och min sambo är 28 år och är på försök nr2, BIM 11/7.

• Symetrical

phpn1zoBk07920.jpg

Jag ser absolut! Framför allt i nederkanten!
  • Symetrical
    Angdev skrev 2015-06-30 11:42:47 följande:
    Fixar det om ett litet tag. Samt lägger in nykomlingar och det fina plusset :)
    Tack babe, du är en klippa!
  • EkoS
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-30 12:51:29 följande:

Alltså jag tycker ändå att jag ser något. Och om du kollar mitt test från igår (bim-1 finns lite längre bak i tråden) så tycker iallafall jag att det ser lika ut. Och jag fick positivt idag. Testa igen imorgon tycker jag :) Håller tummarna!

Ja, jag gick bak och tittade och det var inte helt olikt. Och ditt förra var också på bim-1 va?
    MuM2girls skrev 2015-06-30 12:52:42 följande:

Är jag helt tossig är det inte ett super svagt sträck där? Kanske är bilden missvisande. Finns det ett svagt sträck där ekos ? För om det finns ett svagt svagt så är det possetivt.

Jag tyckte att jag såg ett svagt sträck, men vill ju så gärna att jag tänkte att det kanske var inbillning. Blev så frustrerad att jag skrapade sönder testet efter att jag tog bilden, så nu går det ju verkligen inte se något :/ Dessutom lyckades jag bara hålla mig en timme innan jag tog testet (har varit extremt kissnödig sen i går)
  • EkoS
    Symetrical skrev 2015-06-30 13:28:49 följande:

Jag ser absolut! Framför allt i nederkanten!

Åh! Vad hoppfull jag blir nu när ni också ser det! Jag som höll på att deppa ihop helt här. Får försöka att hålla mig från att springa på toa i natt och tests i morgon
  • EkoS

När jag förstärkte färgerna på bilden tycker jag mig se det ännu lite mer

• 9camilla9

Någon som har erfarenhet av detta? Har haft pos ägglossningstest i 7 dagar nu blir inte klok på detta .

Svar på tråden Vi med BIM i juli