• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • halo83

Kan plocka bort mig från listan.. Fick spottningar nu när jag å mannen myste :(

• Mileya

Jag fattar noll just nu! Hade ju gett upp hoppet den här månaden eftersom jag fick blodblandade flytningar härom dagen. Men det har inte blivit nåt mer av det. Knappt ens några bruna flytningar..?? Har BIM idag. Vad tror ni, ska man våga hoppas...?

• 9camilla9
    Mileya skrev 2015-07-01 00:27:01 följande:

Jag fattar noll just nu! Hade ju gett upp hoppet den här månaden eftersom jag fick blodblandade flytningar härom dagen. Men det har inte blivit nåt mer av det. Knappt ens några bruna flytningar..?? Har BIM idag. Vad tror ni, ska man våga hoppas...?

Tycker du ska ta ett gravtest imorgon bitti :)
  • lollip0p

Jag hade ÄL ikväll (30/6) och nu ligger jag hemma och väntar på att mannen ska komma hem så att vi kan bättra på oddsen mer än vi redan gjort.

Den här gången fick vi till det både den 27/6 och den 29/6 men det känns ändå väldigt kul att lyckas träffa helt rätt, utifall att det mot förmodan inte funnits några spermier kvar som legat och väntat på ägget.

Fr.o.m imorgon är det alltså nedräkning till BIM! Solig

Gift 2015 - Bebis 2016
  • Villbligravidnu

Hej! Jag hoppar in här. Jag har BIM den 8:e augusti. Detta är vårt fjärde försök på andra barnet. Jag har följt BIM-trådarna lite från och till vid dom andra försöken också men det är inte förrän nu som jag tror att jag har blivit gravid hoppas det i alla fall! Jag fick ett mycket långdraget missfall i höstas och efter det har jag tyckt att det känts svårare att bli gravid. Jag har fått väldigt kort lutealfas, bara 9-10 dagar mellan ÄL och mens. Hoppas vi är många som plussar nu i juli

• EkoS

Hepp. Mega-temp-dippen i dag. Mensen kommer om ett par timmar. Utan tvekan. Bara att hoppa på försök nummer 9 :(

• Wilja87

Jag hoppar också in här! 

Har ägglossning idag (Skapad av ägglossningssprutan Ovetrielle då jag har PCOS)! Vi har försökt sedan augusti förra året. Mina äggledare blev spolade igår, hört att många blivit gravida efter en sådan.

Iiih, Beräknat Bim 16:e Juli.

Hoppas Hoppas!!!

• pannkakan87
    Mileya skrev 2015-07-01 00:27:01 följande:

Ta ett test med en gång :D
  • pannkakan87
    Villbligravidnu skrev 2015-07-01 00:58:59 följande:

Hej! Jag hoppar in här. Jag har BIM den 8:e augusti. Detta är vårt fjärde försök på andra barnet. Jag har följt BIM-trådarna lite från och till vid dom andra försöken också men det är inte förrän nu som jag tror att jag har blivit gravid hoppas det i alla fall! Jag fick ett mycket långdraget missfall i höstas och efter det har jag tyckt att det känts svårare att bli gravid. Jag har fått väldigt kort lutealfas, bara 9-10 dagar mellan ÄL och mens. Hoppas vi är många som plussar nu i juli

Menar du att du har bim den 8e juli? :) Välkommen!
  • pannkakan87
    Wilja87 skrev 2015-07-01 07:00:22 följande:

Jag hoppar också in här! 

Har ägglossning idag (Skapad av ägglossningssprutan Ovetrielle då jag har PCOS)! Vi har försökt sedan augusti förra året. Mina äggledare blev spolade igår, hört att många blivit gravida efter en sådan.

Iiih, Beräknat Bim 16:e Juli.

Hoppas Hoppas!!!

Det har jag också hört! Lycka till :D
Svar på tråden Vi med BIM i juli