• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • H1ssa

Nog kört för min del den här månaden... bim-2 men känns som att mensen är på väg...

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-06-30 18:02:21 följande:

Jag tog ett test i morse som va neg.. Tempen ligger strax under linjen ...

phpnYYWZu67893.jpg

Hmm. Ja, då är det väl bara att vänta och se vad som händer imorgon. Du har inte fått några spottings? Mensvärk? Känns det som att den är på g?
  • emzerus

Hej!

Jag är ny i tråden men skulle vilja låna era ögon lite :) Jag har bim 5 juli och är idag på bim-5 och ÄL +10. Tog ett gravtest idag på em o tycker mig ana ett väldigt svagt plus. Eller ser jag helt fel? är det enbart önsketänkande?

Är på 10e försöket så jag hoppas ju så!! :)

• halo83
    Symetrical skrev 2015-06-30 18:40:28 följande:
    Hmm. Ja, då är det väl bara att vänta och se vad som händer imorgon. Du har inte fått några spottings? Mensvärk? Känns det som att den är på g?
    nej ingen värk spottnings el nåt..inga som helst teckn på att den ska va på g..

• Symetrical
    emzerus skrev 2015-06-30 18:59:58 följande:

Hej!

Jag är ny i tråden men skulle vilja låna era ögon lite :) Jag har bim 5 juli och är idag på bim-5 och ÄL +10. Tog ett gravtest idag på em o tycker mig ana ett väldigt svagt plus. Eller ser jag helt fel? är det enbart önsketänkande?

Jag anar absolut ett plus! Testa med morgonurin om du har fler tester..!?
  • Tett90

Hej!

Tycker att jag kan ana ett streck :)) har du fler test hemma? Testa isåfall imorgon med morgonurin :) håller tummarna !!
  • vår sommar

Hej!

Jag ser nått
  • emzerus
    Symetrical skrev 2015-06-30 19:50:30 följande:
    Jag anar absolut ett plus! Testa med morgonurin om du har fler tester..!?
    Åhh hoppas hoppas :) Jag har ett test till hemma så tar det imorgon bitti :)
  • emzerus
    Tett90 skrev 2015-06-30 19:59:01 följande:
    Tycker att jag kan ana ett streck :)) har du fler test hemma? Testa isåfall imorgon med morgonurin :) håller tummarna !!
    Hoppas att du har rätt :) Jag har ett test till hemma så tar det imorgon på morgonen :) Håll tummarna! :)
Svar på tråden Vi med BIM i juli