Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
När jag förstärkte färgerna på bilden tycker jag mig se det ännu lite mer
Hmmmm ingen mens ännu... Måste man alltid hålla sig aslänge för att testa? Morgon kisset var bara 4tim då jag la mig sent å vaknade tidigt..
Jag ser absolut någonting. Vad är det för test? Rfsu ska du inte lita på före bim... Anv alltid morgonurin före bim. :) Helst åtta timmars. :D
Har inte du oxå bim i övermorgon? Då är det ju bara bim-2 idag.
Ingen aning faktiskt tog ut p staven för 4 veckor sedan. 2 dagar efter jag tog ut den ficka jag en pytteliten rosa blödning som varade i mågon timma.
Någon som har erfarenhet av detta? Har haft pos ägglossningstest i 7 dagar nu blir inte klok på detta .
Va gud va roligt :) uptaterar när jag tagit gravtest :)
Kan ha varit en äl-blödning som du fick då!
Tycker absolut att du skall ta ett gravtest med tanke på hur starka äl-testen är. Tror inte ens du behöver vänta tills imorgon.
Ganska övertygad om att du är gravid. Kanske till och med i typ vecka 6 redan!
Nu när jag tänker efter så har jag fått synliga blodådrer på mageb och brösten.och magen är väldigt svullen den bruksr vara helt platt.kolla bilden
Kan ha varit en äl-blödning som du fick då!
Tycker absolut att du skall ta ett gravtest med tanke på hur starka äl-testen är. Tror inte ens du behöver vänta tills imorgon.
Ganska övertygad om att du är gravid. Kanske till och med i typ vecka 6 redan!
Nu när jag tänker efter så har jag fått synliga blodådrer på mageb och brösten.och magen är väldigt svullen den bruksr vara helt platt.kolla bilden