• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • 9camilla9
    Symetrical skrev 2015-07-01 11:55:57 följande:

Syns det något alls på gravtestet? Ibland svårt att se på bild ju.

I annat fall indikerar ditt starka äl-test på antingen äl eller att mensen är på g. Tycker dock att det är sjukt skumt att du fått så starkt positivt så många dagar i rad utan att du är gravid!!?!

9onde dagen idag med pos äl test! Ska köpa ett cb nästa vecka om inte mensem kommit tror jag
  • Wicked

Idag fick jag ett väldigt svagt plus, har BIM på lördag. Var med i tråden BIM i juni innan och har nog aldrig riktigt anmält mig här men ville ändå skriva ut mina symptom eftersom jag själv ville veta det när jag jagade plus.
    *ömma tunga bröst sen 7 dagar tillbaka *molvärk i äggstockar (båda sidor) * allmänt småont i magen

• Det vackraste
    9camilla9 skrev 2015-07-01 11:55:39 följande:

fick detta idag strakt pos äl test men inget på gravtest:( vad ska jag göra?

Får man alltid pos på ältest kan man ha pco, el nåt annat som tjorvar hormonellt. Fått mens efter du slutat med pmedel? Hur var cyklerna innan du började med horm pmedel? Om du varit utan.
  • saklek
    vår sommar skrev 2015-07-01 10:42:54 följande:

Nu kliar det i test fingrarna. 5 dagar kvar, va nära att beställa hem tester inatt men tyglade mig. Ska verkligen försöka hålla mig till kanske bim +1 eller tillochmed +2 den här gången. Nån mer som tänker hålla ut med testande. Känslan säger att det kan ha tagit sig för har en svidande känsla i bröstvårtorna som jag bara har haft de gånger jag har blivit gravid så hoppet är stort, så kommer mensen blir det nog en desto större besvikelse.

Jag kommer försöka vänta till bim eller bim+1 för då kan jag överraska sambon på hans födelsedag, testar jag tidigare kommer jag inte kunna vänta med att berätta om det visar positivt.
  • 9camilla9
    Det vackraste skrev 2015-07-01 12:27:16 följande:

Får man alltid pos på ältest kan man ha pco, el nåt annat som tjorvar hormonellt. Fått mens efter du slutat med pmedel? Hur var cyklerna innan du började med horm pmedel? Om du varit utan.

Har inte haft mens sen ja slutade med p stav. Hade ett missfall på nyår med tvillingar o efter de satte jag in p stav men tog ut den efter 2 månader för vi vill ha ett till barn:) innan missfallet hade jag regelbunden mens:)
  • vår sommar
    saklek skrev 2015-07-01 12:29:58 följande:

Jag kommer försöka vänta till bim eller bim+1 för då kan jag överraska sambon på hans födelsedag, testar jag tidigare kommer jag inte kunna vänta med att berätta om det visar positivt.

Spännande. När har du bim?
  • cutebike
    Wilja87 skrev 2015-07-01 11:33:28 följande:
    Ååh det låter helt fantastiskt! Hoppas jag har samma tur!! Har tagit ledigt från jobbet idag bara för att kunna ha sex. Annars går jag och min man om varandra då vi har olika skift. hahaha! 
    Haha! Finns det någon bättre anledning än den att ta ledigt från jobbet?! Flört
  • EkoS

Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?

Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.

• Det vackraste
    EkoS skrev 2015-07-01 13:43:54 följande:

Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?

Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.

:( Förstår. .

Hur gammal/ung :) är du? Första ni försöker med?
Svar på tråden Vi med BIM i juli