Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Syns det något alls på gravtestet? Ibland svårt att se på bild ju.
I annat fall indikerar ditt starka äl-test på antingen äl eller att mensen är på g. Tycker dock att det är sjukt skumt att du fått så starkt positivt så många dagar i rad utan att du är gravid!!?!
Idag fick jag ett väldigt svagt plus, har BIM på lördag. Var med i tråden BIM i juni innan och har nog aldrig riktigt anmält mig här men ville ändå skriva ut mina symptom eftersom jag själv ville veta det när jag jagade plus.
*ömma tunga bröst sen 7 dagar tillbaka *molvärk i äggstockar (båda sidor) * allmänt småont i magen
fick detta idag strakt pos äl test men inget på gravtest:( vad ska jag göra?
Nu kliar det i test fingrarna. 5 dagar kvar, va nära att beställa hem tester inatt men tyglade mig. Ska verkligen försöka hålla mig till kanske bim +1 eller tillochmed +2 den här gången. Nån mer som tänker hålla ut med testande. Känslan säger att det kan ha tagit sig för har en svidande känsla i bröstvårtorna som jag bara har haft de gånger jag har blivit gravid så hoppet är stort, så kommer mensen blir det nog en desto större besvikelse.
Mår illa här och molvärk. :) Hoppas på fjärde gången gillt. ;)
Får man alltid pos på ältest kan man ha pco, el nåt annat som tjorvar hormonellt. Fått mens efter du slutat med pmedel? Hur var cyklerna innan du började med horm pmedel? Om du varit utan.
Jag kommer försöka vänta till bim eller bim+1 för då kan jag överraska sambon på hans födelsedag, testar jag tidigare kommer jag inte kunna vänta med att berätta om det visar positivt.
Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?
Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.
Skulle någon kunna flytta min Bim till 30 juli..?
Tänkte nog ta en liten paus härifrån fram till nästa bim närmar sig.