Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Äl+8 och inga symptom. . . Fick mf i vecka 4+6 förra månaden och då fick jag tre stick i livmodern på äl+7 som följdes av molvärk i rygg och tjejmagen. Men nu känner jag inget! Har haft lite svag molvärk sedan äl men det försvann för några dagar sedan. Förra månaden hade jag inte heller mkt symptom men svag molvärk hela lutealfasen... Gaah, galet trött på att vänta o det här är bara vårt andra försök...
Negativt på bim. Bara att invänta mens och försök nr 5!
Du med Mayy? :)
Hej! Jag hoppar in här. Jag har BIM den 8:e augusti. Detta är vårt fjärde försök på andra barnet. Jag har följt BIM-trådarna lite från och till vid dom andra försöken också men det är inte förrän nu som jag tror att jag har blivit gravid hoppas det i alla fall! Jag fick ett mycket långdraget missfall i höstas och efter det har jag tyckt att det känts svårare att bli gravid. Jag har fått väldigt kort lutealfas, bara 9-10 dagar mellan ÄL och mens. Hoppas vi är många som plussar nu i juli
Vet inte om det finns en augustitråd än. Denna lär nog dö ut i slutet av juli. Vill du ändå att jag lägger till dig eller startar du en augustitråd istället? :)
Vågade inte testa idag utan väntar till helgen istället :P
Vågade inte testa idag utan väntar till helgen istället :P
Känner att jag är i stort behov av peppning. Hjälp mig analysera snälla ni va tror ni igår läckte brösten och va ömma. Idag är allt bortblåst och börjar känna oro över att nått är fel när brösten läckte igår. Bim -4 har inte testat. Hade tänkt bästa med det men kanske ska testa tidigt ändå. Hur hade ni gjort?
Vänta ska det stå istället för bästa. ;)