BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Jag blödde konstant varje dag från vecka 5 till vecka 8, ibland så det till och med rann i toan när jag kissade. Men fick ändå se ett hjärta slå på VUL. Och nu har jag inte blödigt nå mer alls, går in i vecka 11 på fredag
Hej hej.
Skuttar in här jag också.
Gravid med andra barnet, beräknad runt den 23 mars (egen beräkning). Har en tid hos bm den 27 augusti vilket för mig känns mer än avlägset. Speciellt då det är så enormt stor skillnad på denna och förra graviditeten. Förra mådde jag inte illa alls och hade inga symptom öht! Denna gång mådde jag illa innan jag ens fick en positiv sticka, vilket jag fick över en vecka efter att jag började må illa. Har nästan ständig värk i tjejmagen och är trött som ett djur. Men lika glad för det är jag :)
Jag använde mina seaband, funkade bra för mig :)
Jag använde mina seaband, funkade bra för mig :)
Okej, kanske ska testa det. Brukar alltid annars ta piller mot sjösjuka men det är inget ett alternativ nu förstås.
Jag tog alltid sjösjukepiller från Thailand innan. De funkar skitbra. Men de vågar jag absolut inte ta nu, vem vet vad innehållet är :)
Okej, kanske ska testa det. Brukar alltid annars ta piller mot sjösjuka men det är inget ett alternativ nu förstås.
Hazel Grace, hur gick det? Fick du göra ett VUL?
Hazel Grace, hur gick det? Fick du göra ett VUL?
Hej :) Jag är beräknad till den 17e mars. Klev in i vecka 8 idag, och har inskrivningen om en vecka exakt. Längtar så! För just nu känns det knappt verkligt. Jag vill börja berätta för familjen. Öppet kunna kolla på små bebis saker och drömma lite. Haha. Och så ska det bli skönt att kunna berätta varför man mår lite tjyvtjockt hela tiden. Förhoppningsvis berättar vi på fredag nästa vecka efter mötet med bm. :)