BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej! Hoppar gärna in här med :) Har velat vänta ett tag för det har känts så overkligt. Är i v 9+2 och vi har sett det lilla hjärtat slå på Vul, så nu är det lite mer verkligt iaf:) Har redan stor mage så det är väldigt svårt dölja för mig som normalt sett är vältränad! Fått minska ner på tävlandet i min bollsport och inte riktigt hittar någon annan bra träningsform! Tränar ni något? :)
Gått in i vecka 6 nu, och fått ett väldigt otrevligt symptom som jag inte haft mina tidigare graviditeter :(
Restlesslegs syndrome. Inte myrkryp utan ren nervsmärta när jag ska sova på nätterna, i båda benen. Någon fler som har eller haft? Blir det värre eller kan det sluta? Vad kan hjälpa?
Gått in i vecka 6 nu, och fått ett väldigt otrevligt symptom som jag inte haft mina tidigare graviditeter :(
Restlesslegs syndrome. Inte myrkryp utan ren nervsmärta när jag ska sova på nätterna, i båda benen. Någon fler som har eller haft? Blir det värre eller kan det sluta? Vad kan hjälpa?
Jag vill hoppa in! Gravid i v 8, 7+4. Har typ alla symptom man kan få. Ömma bröst, illamående, orimligt trött, allt luktar JÄTTE mycket & jätteilla. Har luktsinne som en hund. Kan bara äta viss mat. Drömmer varje natt & har humörsvängningar utan dess like. Hur har ni det? :) väntar ni första barnet? Jag har en dotter på fem år som längtar tills "ärtan" kikar ut :)
Har hört att magnesium kan hjälpa mot myrkrypningar, men kanske bäst att stämma av med bm innan man börjar ta något extra tillskott :)
Jag vill hoppa in! Gravid i v 8, 7+4. Har typ alla symptom man kan få. Ömma bröst, illamående, orimligt trött, allt luktar JÄTTE mycket & jätteilla. Har luktsinne som en hund. Kan bara äta viss mat. Drömmer varje natt & har humörsvängningar utan dess like. Hur har ni det? :) väntar ni första barnet? Jag har en dotter på fem år som längtar tills "ärtan" kikar ut :)
Hej! Hoppar gärna in här med :) Har velat vänta ett tag för det har känts så overkligt. Är i v 9+2 och vi har sett det lilla hjärtat slå på Vul, så nu är det lite mer verkligt iaf:) Har redan stor mage så det är väldigt svårt dölja för mig som normalt sett är vältränad! Fått minska ner på tävlandet i min bollsport och inte riktigt hittar någon annan bra träningsform! Tränar ni något? :)
Hoppar in här också! Är i v 12+0 idag!! BF 2/2. Illamåendet och den värsta tröttheten försvann för en vecka sedan vilket är väldigt skönt, känner mig mer som mig själv igen :)
Och idag har ett lugn infunnit sig också, stressen och oron för att få missfall har minskat lite :)
Någon annan i närheten av Borås som ska ha smått?
Jag har exakt samma symtom! Är i vecka 11 nu och undrar när aptiten kommer tillbaka?
Jag är 30 och väntar tredje barnet. Min sambos och mitt första gemensamma barn. Trött, illamående och halsbränna. Har dessutom idag och igår känt av riktigt svullna vader, men det kan man väl inte ha så här tidigt? Akupunktur hjälper mig bra mot illamåendet!
Funderat mycket fram och tillbaka på KUB och bokade faktiskt tid igår. Känner mig mer orolig för missfall och att det ska vara nåt fel på barnet än jag känt tidigare graviditeter.