• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • 81718171
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-08-04 20:59:39 följande:

Beklagar verkligen :((

Har du haft symtom ändå? Ex illamående och sånt..

Jag har alla symptom kvar o vi skulle vart i v13 igentligen så efter två barn så har man redan bula. Brösten värker o illamående. Gjort ett Vul idag o nu e de konstaterat från 2! Får besked om skrapning imorgon!!

Min man gråter, har aldrig sett honom göra det förr.. Rent förjävligt detta! Hoppas på nytt snart igen men just nu känns allt mest hopplöst
  • mammave
    81718171 skrev 2015-08-05 17:57:01 följande:

Jag har alla symptom kvar o vi skulle vart i v13 igentligen så efter två barn så har man redan bula. Brösten värker o illamående. Gjort ett Vul idag o nu e de konstaterat från 2! Får besked om skrapning imorgon!!

Min man gråter, har aldrig sett honom göra det förr.. Rent förjävligt detta! Hoppas på nytt snart igen men just nu känns allt mest hopplöst

Fy vad jobbigt! Kram och hoppas ni plussar snabbt igen när ni återhämtat er. Har oxå haft ma tidigare
  • Mamma till två gullegrisar

Men fy va hemskt.. :(

Svårt för dig att förstå eftersom du haft alla symtom hela tiden..
  • Mie85
    LMG skrev 2015-07-21 20:40:06 följande:
    Jag har också fått det, inte varje natt dock. Skulle också vilja veta om det finns nått som hjälper.. Nu ligger jag bara och sträcker på armar och ben innan jag deckar av utmattning, så fruktansvärt obehagligt är det
    Tack för ditt svar! Verkar gått över så var nog brist på något, äter kosttillskott för gravida nu och då slutade det :O 
  • Nyholmskan
    Mie85 skrev 2015-08-06 00:04:25 följande:

Kan jag få en ny inbjudan? Min försvann visst :( 

travbrud@hotmail.com

Jag vill gärna också bli inbjuden i gruppen. Den är dold va så ingen annan kan se den alls?
  • C mamma
    Barnnummertvå skrev 2015-08-04 17:56:23 följande:

Har nu så smått börjat mått lite bättre efter att ha vart sängliggande i två veckor när jag mådde som sämst. Har vart extremt orkeslös, trött, haft lågt blodtryck och vart yrslig. Har fortfarande kvar alla symptom men de börjar mattas av lite. Är hemma sjuk från jobbet och är orolig över hur det ska gå att jobba med yrseln sen. Har idag vart på inskrivning hos BM i alla fall. Men allt är ju normalt att må... Tvingade mig i alla fall till ett blodvärdestest för att bara försäkra mig om att jag inte hade dåligt blodvärde. Och det hade jag inte så yrseln beror väl på blodtrycket plus omställningen i kroppen överlag antar jag.. Är i v 9 nu :)

Har ni tips på något att variera sig att äta mellan riktig mat? Lever mest på mackor, banan och persiska vilket börjar bli lite långtråkigt nu :)

Knäckebröd, annan frukt (just nu är det kiwi som går bäst för mig), yoggi, smörgåsrån och riskakor lever jga på mest.
  • C mamma

Har tyvärr varit där. Kan inte mer än att beklaga! Jättejobbigt besked och jobbigt att behöva gå igenom. Skönt att du fick tid så snabbt, jag själv fick vänta 2 veckor efter att mitt MA konstaterades av olika anledningar.

Jag vet att det inte är någon tröst, men det kommer att bli bättre tillslut <3
  • C mamma
    Joozzaan skrev 2015-08-05 17:47:00 följande:

Gjorde grav test och äl test idag för skojs skull. . Är det normalt att man får fullt utslag på ältestet när man är gravid? :) är i 6+5 idag.

Översta gravtest och nedersta äl

ÄL-testet mäter hormoner, så de brukar visa positivt när man är gravid :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)