Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Dagens dilemma som jag behöver hjälp med.
Jag började för drygt en vecka sedan med Apiforce (bidrottninggele) och har hört att den kan förkorta cykeln. Jag har normalt 27-33 dagar. Om jag nu skulle förkorta en 27 dagars cykel, när ska jag börja ÄL-testa? Jag har för tillfället 7 Äl-test hemma sedan innan, behöver jag beställa fler tro?
Jag är på dag 6 idag. Innan så har jag börjat testa på dag 10, kanske bäst att fortsätta med det?
Tack för att du delade med dej, känns bra att det låter som en kraftig äl. Kanske förbättrar mina chanser hehe. Idag gör det inte alls ont så hoppas jag får ett pluss nu. När har du bim?
Har testat med digital ältester denna cykel, cb som visar 4 el fler fertila dagar.. Imorse var jag på dag 7 med blinkande gubbe?! 7?? Hoppas på fast imorn sen är testen slut och har ingen möjlighet att köpa denna cykel. Trodde äl skulle varit igår men verkar bli senare. Haft vattniga flytningar, ömma bröstvårtor och lite värk vid äggstockarna idag så hoppas på stegring imorn.. Bim blir ev framskjutet.
Med sonen hade jag billiga-testers men med en liten runt benen funkar det inte att vänta på att urinen ska bli rumstempad så nu har jag haft testlagrets. Några du speciellt rekommenderar?
Wow, tog det på första försöket med sonen? Med vår son tog det på andra men använde inga naturläkemedel då. Vi är inne på försök 9 nu och jag börjar bli otålig :(
Helt otroligt om det är pga bdg :) Minns du hur du tog dina tabletter, morgon/kväll? Hur länge?
Min son blir 1 idag, firat med paketet.
Här boorde ägglossning varit/vara nu i dagarna.. tom väckt sambon när jag kommit hem från jobb ca23... ops.. men nöden har ingen lag va?...
Bara hoppas att de var nu för nu ska vi vara ifrån varandra i nästan en vecka..... men blir de så blir de heter de väl....