Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Jag har bim 16/8, andra försöket, andra barnet!
Det är första månaden jag använder CB ÄL stickor och de är verkligen superlätta att använda, skönt att slippa jämföra streck känner jag. . . Började testa ganska tidigt i cykeln, för misstänker att jag har oregelbunden cykel. Hade mens 14-17 juli, så började testa på dag 7 och fick jag rund ring men redan dag 8 blinkande smiley! Sen fick jag höra här att den blinkande gubben kunde man få i många dagar, så jag räknade med att fortsätta testa, men igår fick jag redan fast smiley (!) på dag 9, glad att jag testade med CB denna månad, annars hade jag trott att ÄL skulle vara längre fram. Så nu har vi varit rena rama duracellkaninerna här
Hoppar på massor med för alla oss i tråden!
Vad använder ni för slags termometer ni som tempar? Har prövat men dels har mina två ( öron och mun) inte mer än en decimal och är opålitliga då de visar totalt olika. Var köper ni era, vilken sort och ca-pris?
Det är första månaden jag använder CB ÄL stickor och de är verkligen superlätta att använda, skönt att slippa jämföra streck känner jag. . . Började testa ganska tidigt i cykeln, för misstänker att jag har oregelbunden cykel. Hade mens 14-17 juli, så började testa på dag 7 och fick jag rund ring men redan dag 8 blinkande smiley! Sen fick jag höra här att den blinkande gubben kunde man få i många dagar, så jag räknade med att fortsätta testa, men igår fick jag redan fast smiley (!) på dag 9, glad att jag testade med CB denna månad, annars hade jag trott att ÄL skulle vara längre fram. Så nu har vi varit rena rama duracellkaninerna här
Hoppar på massor med för alla oss i tråden!
Vad använder ni för slags termometer ni som tempar? Har prövat men dels har mina två ( öron och mun) inte mer än en decimal och är opålitliga då de visar totalt olika. Var köper ni era, vilken sort och ca-pris?
Då håller vi tummarna att äl kommer nu i dagarna (kan ju diffa några dagar från månad till månad utan att det är några konstigheter) och att tempen ökar dagarna därefter.
Själv fick jag äl på dag 41 den här cykeln, så jag vet allt om vad tålamod innebär!
Men nu är den i alla fall bekräftad av ff!
Hej alla.
Jag har bim 3/8, tror det är 5 försöket sen jag och min valde at börja med bebisverkstaden. Börjar bli irriterad på "tant röd" varje månad nu. ????
Tror äl varit nu. Har inga direkta känningar men hade lite ont och en annorlunda känsla kring livmodern igår så tror det var det. Så nu är det bara att vänta (och ha sex som vanligt). Hoppas på 13e gången gillt såklart men tänker ändå att varför skulle det gå den här gången liksom?!
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Vet inte alls hur lång cykel jag har då jag precis fått första mensen efter att jag slutat med mina minipiller. Men gissar på bim i slutet av augusti, har troligen ganska lång cykel.